Gå til innhold

Dette visste du ikke, haterne dine er dine største fans.

Anbefalte innlegg

Skrevet

De stalker deg 24/7. Av en eller annen grunn irritert eller sjalu på deg og ønsker å prøve å få deg ned. For meg er de en motivasjon i hverdagen. For da vet du alltid at det er noen der ute som er så irriterte på deg og sjalu at de prøver så hardt å gjøre slik at du føler deg nedenfor. Tenk at det er deres mål når du egentelig ikke bryr deg en drit, de tenker om deg hele tiden stalker deg. Mens du bare chiller å nesten helt glemt hva de er, men de er så opptatt av deg hver enste dag. Vær glad om du har en hater og bruk dem som en motivasjon. Det er så mye rart de finner på å gjøre for å prøve å gjøre deg lei deg. Det er det de prøver på, men sannheten er jo at man ikke føler noe i en slik situasjon. Om hateren min ønsker det, så blir jeg jo atomatisk ikke lei meg i det hele tatt. Det er deres mål. Nå brukte jeg ordet «lei seg» for å legge ord på hva de ønsker, men det blir noe annet hos den hateren er så opptatt av. For, tenk hadde du noen gang gidde å bruke din tid på noen du egentelig «hater»? Da vil du jo bare unngå den personen. Men hateren din elsker deg tideligvis og trofaste er de også! Haha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...