Gå til innhold

Til dere som har hatt silikonoperasjon for over 6 mnd siden

Gjest lilletroll

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll

Det er nå allerede 5 mnd siden jeg hadde min operasjon, men jeg begynner å bli litt utålmodig med tanke på arrene mine. Hvor lang tid tok det før de ble betydelig mindre synlige? Hvor lite synlige har de blitt?? Mine er veldig synlige fortsatt, og jeg har heller ikke så store pupper at de henger over sånn at det skjules.

Men alternativet tatt i betraktning lever jeg gjerne resten av livet med kjempearr, jeg, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare si at jeg har et arr i brystregionen (ikke silikon), og sist jeg var hos legen sa hun at arr endret seg i inntil 2 år mht farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det nesten et år siden jeg tok silikon, og arrrene er godt synlige. De er fortstatt ganske røde, men ikke så røde som de en gang var. også er de litt brede, ikke bare smale streker. mine er heller ikke så store at de henger over arrene, men det er vel kanskje bare å vente på tyngdekraften? Jeg tror nok ikke at arrene mine kommer til å bli helt usynlige, men heller det enn å ikke ha bryster i det hele tatt... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Plastret for intil to uker siden. Synes faktisk at arrene har blitt mindre synlige etter at jeg sluttet og plastre!!

Sportsbh bruker jeg fortsatt, om enn ikke døgnet rundt og hver dag som tidligere. Av og til slenger jeg på meg en vanlig bh :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei

Jeg tok silikon for snart ett år siden(midten av april).

Har irritert meg lenge over arrene, siden jeg også har ganske smp bryster som ikke henger.

Men først nå i det siste har de begynt å bli litt blekere. så du må nok bare være tålmodig jenta mi :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Cameleon

Jeg opererte for to uker siden, og synes nesten ikke jeg har arr i det hele tatt, jeg...Huden virker bare litt irritert pga tapen og sports-bh'en, men selve arret er knapt synlig. Blir det roedere etterhvert, eller har jeg vaert usedvanlig heldig? Det er liksom verken roedt eller hvitt, bare en rosa-hudfarget blyantstrek...? Jeg har dessuten baaret mye paa soennen min og er ikke av de som klarer aa sitte stille og lese blader for at ikke stingene skal dras, saa jeg skjoenner ikke helt.

CeeCee, du som er 'proffen' paa dette - noen kommentar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Det er ikke alle som får like tydelige arr, så det kan være du er av de heldige, ja. Husker ikke hvordan arrene så ut i begynnelsen, jeg... :roll:

Men mammaen min har (skulle hatt) arr over hele magen, men det synes ikke at hun er operert en gang, så folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opererte for to uker siden, og synes nesten ikke jeg har arr i det hele tatt, jeg...Huden virker bare litt irritert pga tapen og sports-bh'en, men selve arret er knapt synlig. Blir det roedere etterhvert, eller har jeg vaert usedvanlig heldig? Det er liksom verken roedt eller hvitt, bare en rosa-hudfarget blyantstrek...? Jeg har dessuten baaret mye paa soennen min og er ikke av de som klarer aa sitte stille og lese blader for at ikke stingene skal dras, saa jeg skjoenner ikke helt.

CeeCee, du som er 'proffen' paa dette - noen kommentar?

Heisann!

Du er nok en av de heldige som har en svært hurtig legende hud! Nyt det! Men husk å dekke til arrene når du skal sole deg!! Det er svært viktig! Dekke dem til med noe som strålene ikke kan komme gjennom.

Lykke til! :)

Hilsen CeeCee!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rimfrost
Nå er det nesten et år siden jeg tok silikon, og arrrene er godt synlige. De er fortstatt ganske røde, men ikke så røde som de en gang var. også er de litt brede, ikke bare smale streker. mine er heller ikke så store at de henger over arrene, men det er vel kanskje bare å vente på tyngdekraften? Jeg tror nok ikke at arrene mine kommer til å bli helt usynlige, men heller det enn å ikke ha bryster i det hele tatt... :wink:

Samme her. Men arrene mine synes ikke når jeg står vanlig (tok ganske mye silikon)... heldigvis.

Huden min leges dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La inn silikon for ganske nøyaktig 1 1/2 år siden, og arrene mine er veeldig smale hvite "streker". Fint for meg, for jeg opererte inn via brystvortene, så sjangsen for at puppene skal "henge over" arrene er forsvinnende liten..!!! :ler: Jeg brukte forøvrig sports BH døgnet rundt i 6 uker, og tapet arrene i 3 måneder etter operasjonen...

Vær tålmodig min venn, så kommer det det seg nok!! :) Det kan ta tid.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

mine arr syntes heller nesten ikke rett etter operasjonen, men de er ganske tydelige nå, klare , hvite striper, kjenner at de er der.

og det er to år siden jeg la inn.

men hallo; hvem skal se under puppene mine da?

og brystene henger mer nå, så ta tiden til hjelp, damer! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...