Gå til innhold

Kjøpe kjole over nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bestilt kjole fra bestbridalprices eller bridesave?

Hvilke erfaringer har dere?

Hva kommer i tillegg av frakt, mva og andre utgifter?

Hvor lang leveringstid?

Håper dere svarer for jeg tror jeg begynner å få dårlig tid nå :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilte gjennom ultimatebride. Bestilte i januar og får den i slutten av mai. Det er en Maggie Sottero kjole (Dynasty). Betalte ca 5200,- for den, og her koster den 14 000,- :o Jeg får den sendt til kompisen min i Belgia og betaler da ingenting i tillegg (var fri frakt), skulle jeg sendt den hit så hadde jeg måttet betale moms og toll. Regnet ut at det ville bli i overkant av 3000,- til staten.

Erfaring fra a til å har jeg ikke enda siden jeg ikke får kjolen før mai, men håper jeg er like fornøyd med kjøpet da :wink:

Skrevet

Takk for svar, Hvordan får du kjolen fra Belgia og hit? Betaler du ingenting, da?

Jeg har ingen kompis i Belgia, men ei venninne i København, må undersøke om det går...

Skrevet

Han reiser så ofte hit at han tar den med seg :) Men så lenge kjolen blir sendt som gave (ikke fra en butikk e.l) så fortolles det ikke. Så hvis venninnen din kan ta den imot og sende den som "ordinær" post til deg så slipper du unna. Nå vet ikke jeg hvordan mva og toll og slikt er i Danmark, men det vet sikkert venninnen din :) Verdt å sjekke ut ihvertfall! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...