AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Hei. Er en gutt på 17 som fikk uvi etter å ha badet i 2 grader. Fikk Selexid fra legen og urinveisinfeksjonen ble straks borte, men det kom ett nytt problem. Fikk plutselig mye kløe i underlivet, fikk en ekkel rar lukt, ble fort klam, ble rød rundt hele pungen og på penis hodet, så begynte huden på penis hodet å flasse av. Har prøvd canesten i 14 dager, men det ble ikke bedre. Er det noen som vet om det er mer effektivt å ta tabletter istedenfor krem? Isåfall, hvilken medisin anbefaler dere? Vill virkelig få dette bort raskt som fy, for jeg har nettopp fått drømmejenta som jeg har jaktet på lenge. Har aldri hatt sex, så kjønnssykdommer er utelukket. Takk for svar på forhånd:) Anonymkode: 0b88c...cee
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Prøv daktakort soppkrem. Eller ring fastlegen å få resept på pille. Anonymkode: d065e...076
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Prøv daktakort soppkrem. Eller ring fastlegen å få resept på pille. Anonymkode: d065e...076 Har dessverre ikke fastlege siden jeg er ung. Har hørt at daktakort soppkrem er bra, men vil det ikke begynne å lukte når kremen blir "borte" mens jeg er på skolen? Anonymkode: 0b88c...cee
Rotemor Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Sopp lukter ikke spesielt... Du kan også smøre deg med naturell yoghurt. Skyll deg ofte med vann, ikke bruk noe såpe. Ikke drikk/spis masse sukker. Vask underbuksene dine på minst 60 grader, sov naken.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dessverre ikke fastlege siden jeg er ung. Har hørt at daktakort soppkrem er bra, men vil det ikke begynne å lukte når kremen blir "borte" mens jeg er på skolen? Anonymkode: 0b88c...cee ALLE har fastlege. Lukter det nå? Anonymkode: d065e...076
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 Du har en fastlege. Alle har det. Du kan også bestille time hos en hvilken som helst privatlege, men disse koster mer. Det vil ikke luktes på avstand at du har sopp, men det er viktig at du går i luftig undertøy og ikke bruker syntetiske boxershortser men kun bomull. Dette fordi sopp storkoser seg i klamhet. Vask også underlivet med vann, ikke såpe, så fort du kommer hjem og gå helst uten truse resten av dagen så det får ordentlig luft Smør deg med canesten og evn daktacort flere ganger om dagen, men ikke så tykke lag at de ikke får trekt ordentlig inn i huden. 2-4 ganger om dagen holder. Det bør gå over snart men husk godt undertøy og luft, holde det tørt og ikke klamt, spesielt nå i varmen! Er desverre en vanlig etterfølge av antibiotika at man kan få sopp av det Anonymkode: 9b8d6...52d 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå