Gå til innhold

hva synes dere om fittefis?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså, er det grunn til å bli klein når det kommer luft ut? skjer ikke ofte, men når det først skjer blir jeg litt forlegen.

hva synes dere menn?

Anonymkode: baf04...c79

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Uhumskheter
Skrevet

man ler det bare bort og fortsetter. Det er et ikke-problem.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier å si i fra, når han vil ha en stilling som jeg vet at kan være problematisk i forhold til luft, at han gjør dette på eget ansvar...Og hva som kan komme til å skje..

Jeg har foreløpig ikke opplevd andre ubehageligheter i forhold til dette enn mine egne.

Anonymkode: ae406...61d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Uhumskheter skrev:

man ler det bare bort og fortsetter. Det er et ikke-problem.

Dette.

Evt ignorerer. Det er bare en lyd.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke noe grunn til å bli flau. Det er jo helt naturlig med både plaskelyder og prompelyder!
Syntes det var flaut de første gangene, for da var jeg veldig ung , lo av forlegenhet og greide ikke tenke på noe annet de neste dagene eller resten av samleiet :P Nå så kunne jeg ikke brydd meg mindre, tror jeg knapt registrerer det når det skjer, og bare fortsetter som om ingenting har skjedd :)

Anonymkode: 943f2...0e1

• Liker 1
Skrevet

Husker jeg syns det var flaut den første gangen jeg opplevde det. Vi var hverandres første, og hadde hatt lite sex til da. Vi så begge litt forskrekket ut, han trodde jeg feis og jeg var redd for at han skulle tro det var en fis, han lo og jeg ble flau. Men det ble fort oppklart og var ikke ett problem etter det.

Nå når jeg opplever det, så ler vi litt også bytter vi stilling eller vinkel. Har han hatt sex før så er det garantert ikke første gangen han har hørt det. Er det første, så er det fort å forklare.

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er mer irriterende med jenter som må bemerke det på noe vis. Det er en helt naturlig del av sex, spesielt når man er innom en god del stillinger, og det å skulle vie det oppmerksomhet ødelegger mer av stemningen enn selve fittefisen gjør.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Typen min syns ingenting om at jeg stikker en finger inn i fitta for å slippe ut lufta. At fitta lager lyd er vist sexy i følge ham.. :fnise:(kommer bare fittefis når fitta er plaskvåt, så min teori er at han digger årsaken til lyden)

Anonymkode: b7c37...b90

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Katten.2.0 skrev:

Jeg synes det er mer irriterende med jenter som må bemerke det på noe vis. Det er en helt naturlig del av sex, spesielt når man er innom en god del stillinger, og det å skulle vie det oppmerksomhet ødelegger mer av stemningen enn selve fittefisen gjør.

Hehe!! Pleier alltid å si «det var fitta mi altså» så ikke mannen skal tro det kom fra et annet sted..

Gjest Alterego666
Skrevet

Det kan skje, veldig partneravhengig i min erfaring. Det er et ikke problem. Har ikke tenkt på det siden jeg var i en alder hvor ting fort ble kleint.

Skrevet

Jeg syns det er kjempe flaut, og Kjære elsker det *Sukk* Men men :)

AnonymBruker
Skrevet

Mye bedre enn analfis....

Anonymkode: 8f275...d95

• Liker 4
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Hehe!! Pleier alltid å si «det var fitta mi altså» så ikke mannen skal tro det kom fra et annet sted..

Vi kjenner jo hvor det kommer fra, så fullstendig unødvendig :)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 said:

Vi kjenner jo hvor det kommer fra, så fullstendig unødvendig :)

Se, det her er enormt nyttig informasjon!

Det er jo ikke sånt vi vet, uten at dere forteller det, og dermed så sitter vi og bekymrer og oss og lurer på hvordan vi skal håndtere dette, hva vi skal si, eller ikke si osv. osv.

Da skal i hvert fall jeg slappe av litt mer i forhold til dette i fremtiden.

Anonymkode: ae406...61d

• Liker 11
Skrevet

Dersom en mann reagerer negativt på det, så er han enten veldig ung eller mentalt veldig ung. I noen stillinger er det ikke mulig å unngå.

• Liker 5
Skrevet

Digger det, det er jo jeg som har pumpet henne full av luft! :smoke:

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, Mr X skrev:

👍

• Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet
On 5/30/2018 at 11:21 PM, Mr X said:

😂

Skrevet
På 30.5.2018 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Altså, er det grunn til å bli klein når det kommer luft ut? skjer ikke ofte, men når det først skjer blir jeg litt forlegen.

hva synes dere menn?

Det er helt normalt.

AnonymBruker
Skrevet

It happens. Helt normalt.

Anonymkode: afc66...7bb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...