AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Man kan tagge venner i innlegg på Facebook. Men hva skjer med de taggene når man a) ikke er venner lengre, b) den ene har blokkert den andre? Jeg ser en som 'annenhver time' er tagget i en post og ikke. Betyr det at de blir venner / uvenner om hverandre på face, eller at den ene blokkerer og unnblokker igjen? Anonymkode: 4e721...987
Gjest andysowhat Skrevet 30. mai 2018 #2 Skrevet 30. mai 2018 spør en venn om dere kan prøve ut hva som skjer vist du er nysgjerrig. Utforskning gjør en alltids smartere.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #3 Skrevet 30. mai 2018 Jeg har ikke forstått hvordan man tagger på facebook. Kan den som blir tagget fjerne taggingen av seg selv på noen måte? Kan man rapportere til facebook? Hvordan? Anonymkode: 25f50...d58
Gjest andysowhat Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 hmm, skrive @ og navn etterpå for å tagge noen. Det står fjern tagg om du trykker de tre prikkene i hjørnet som ofte dukker opp. Der har du også en del andre interaksjoner.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Jeg har ei venninne som ikke er så vant med å legge ut noe. I helga la hun ut flere bilder og tagget meg, til slutt syntes jeg det ble litt mye og fjernet taggen selv. Det skjønte ikke hun, hun trodde hun hadde gjort noe feil og tagget igjen.... og sånn går nu dagan Anonymkode: 35fee...8a6 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #6 Skrevet 4. juni 2018 På 30.5.2018 den 12.12, AnonymBruker skrev: Jeg har ei venninne som ikke er så vant med å legge ut noe. I helga la hun ut flere bilder og tagget meg, til slutt syntes jeg det ble litt mye og fjernet taggen selv. Det skjønte ikke hun, hun trodde hun hadde gjort noe feil og tagget igjen.... og sånn går nu dagan Anonymkode: 35fee...8a6 Haha uff. Slik gjør familien min og, og det er så lite flatterende bilder at jeg helst ikke vil ha navnet mitt der engang.. Anonymkode: 21833...3d5 1
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #7 Skrevet 4. juni 2018 Nei det betyr at de untagger seg selv fra posten eller trykker "hide from timeline" på posten og evn "unhide from timeline" etterpå Anonymkode: 96160...575 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå