Gå til innhold

Jeg trenger datinghjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 30-år og har vært singel i to år. Har datet litt her og der, men ingenting det har blitt noe langvarig ut av. 

Altså, mitt problem er den her flørtinga!😅 Jeg har truffet en fyr på Tinder nå (av alle steder) og vi har snakket gjennom hele dagen i en god uke nå, og skal møtes nå til helgen. Og jeg kjenner at jeg liker han utrolig godt foreløpig. Høy, mørk i håret, litt kraftig men i god form - en skikkelig mann! Ulik de "guttene" jeg har datet tidligere😅 han virker utrolig følsom og oppmerksom i tillegg.

Men nå merker jeg at meldingene begynner å ha en ganske åpenlys flørtende tone. Kanskje naturlig at det utvikler seg sånn, men jeg kjenner jeg blir ordentlig satt ut! 🙈 Jeg vet ikke hva jeg skal svare når han skriver at jeg er nydelig, at han kunne tenke seg å ha meg i armkroken sin eller lignende. Ikke noe seksuelt da, det skal sies. Men jeg kjenner jeg blir varm i trynet og rett og slett flau over meg selv. Sitter lenge å funderer hva jeg skal skrive tilbake 😅

Vi har jo ikke møttes enda, så.. Første spørsmål; er det et varseltegn når mannfolk begynner å skrive slike ting FØR vi har møttes? Og mitt andre spørsmål; hvordan kan jeg bli mer komfortabel med å flørte over meldinger? 😅 Jeg vil jo gjerne kunne opprettholde følelser (om de blusser opp) mellom dater og sånn og. Jeg er så redd han skal føle jeg er uinteressert. 

Anonymkode: 05585...1eb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange bruker tinder bare for å finne ett ligg...

Hvordan skal dere date? Kino, bar, mat, hjemme, etc?

Anonymkode: 15764...e8e

AnonymBruker
Skrevet

Han som er rar. Det er supersært å skrive sånt til noen man ikke har truffet. Man aner ikke om man vil like hverandre IRL

Anonymkode: 59a6b...024

• Liker 1
Skrevet (endret)

Og mange bruker Tinder for å finne seg en kjæreste... så ikke døm alle for å være ute etter ett ligg men greit å ha i bakhodet.

Mange flørter og drømmer... at han gjør det synes jeg bare er postivt som en start :) Jeg meldet med flere der som flørtet på den måten uten at jeg fikk inntrykk av at de så etter kun ett ligg

Det jeg tenkte da jeg var på Tinder var at om jeg skulle møte noen måtte det bli ett offentlig sted og helt enkelt første gang. En kaffe ett sted sentralt, en rusletur hvor det er mange andre etc. Aldri hjem til noen og aldri møte noen man ikke kjenner på avsides plasser. Man har ikke bare sett slrekkfilmer men vet det skjer ting... så noen forhåndsregler er alltid greit å ta. Vil de bare møte deg hos han eller deg, vel da er saken grei mine øyne... da gidder jeg ikke sløse tid på at han håper på sex ved første blikk.

Men flørt tilbake, det er aldri feil å komme med positve kommentarer og tilbakemeldinger og takke for hyggelige meldinger :) Om du aldri gir noe selv så kan det fort oppfattes som at du er uintr som du skriver. Og det å f eks svare at armkroken hørtes fantastisk ut betyr på ingen måte at du lover han noe forhold eller ekteskap ;)

Endret av DrueSmoothie
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, DrueSmoothie skrev:

Og mange bruker Tinder for å finne seg en kjæreste... så ikke døm alle for å være ute wtter ett ligg men greit å ha i bakhodet.

Mange flørter og drømmer... at han gjør det synes jeg bare er postivt som en start :) Jeg meldet med flere der som flørtet på den måten uten at jeg fikk inntrykk av at de så etter kun ett ligg

Det jeg tenkte da jeg var på Tinder var at om jeg skulle møte noen måtte det bli ett offentlig sted og helt enkelt første gang. En kaffe ett sted sentralt, en rusletur hvor det er mange andre etc. Aldri hjem til noen og aldri møte noen man ikke kjenner på avsides plasser. Man har ikke bare sett slrekkfilmer men vet det skjer ting... så noen forhåndsregler er alltid greit å ta. Vil de bare møte deg hos han eller deg, vel da er saken grei mine øyne... da gidder jeg ikke sløse tid på at han håper på sex ved første blikk.

Men flørt tilbake, det er aldri feil å komme med positve kommentarer og tilbakemeldinger og takke for hyggelige meldinger :) Om du aldri gir noe selv så kan det fort oppfattes som at du er uintr som du skrivee. Og det å f elmks svate at armkroken hørtes fantastisk ut betyr på ingen måte at du lover han noe forhold eller ekteskap ;)

Veldig bra svart 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg syns det er et varseltegn om menn man ikke har møtt, eller nettopp møtt skriver sånne ting.
Det er enten løgn for å tvinne deg rundt fingeren så han har "smurt deg" til dere treffes, sånn at sex er nærmere for han.
Eller tegn på psykisk syk, i allefall følelsesmessig desperat person.

Jeg vil også bare legge til at dere MÅ lære dere å holde igjen følelser til etter man har møttes minst tre-fem ganger!
Uansett hvor mye man skriver sammen, så kjenner du ikke personen! Og uansett hvor mye du håper og forestiller deg og fantaserer om , så er det sjeldent at den lille oppfattelsen du får via tekst faktisk er sånn han er i virkeligheten og ikke bare når han er i godt humør men generelt som person.
Ikke rart at så mange blir såra om dere får følelser før man i det hele tatt vet om man passer sammen. Et velment råd!

Lykke til på date :)

Anonymkode: d4368...794

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...