Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2018 #21 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) AnonymBruker skrev (På 30.5.2018 den 10.20): Tvert imot ser jeg for meg at visse type barnslige kvinner kunne skrevet det og ledd høyt av seg selv. Anonymkode: 3c851...ba0 Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2018 #22 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 30. mai 2018 #23 Del Skrevet 30. mai 2018 4 minutter siden, Nasse Nøff ❤ said: Det kan være, noen med en veldig barnslig humor. 🙈 Uansett er det noen som fortsatt er på tiss-og-bæsj-humorstadiet. Har så unge folk egentlig lov til å være oppe så sent(HI ble postet ved midnatt), eller ha profil på KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. mai 2018 #24 Del Skrevet 30. mai 2018 (endret) Ichiko skrev (På 30.5.2018 den 12.54): Uansett er det noen som fortsatt er på tiss-og-bæsj-humorstadiet. Har så unge folk egentlig lov til å være oppe så sent(HI ble postet ved midnatt), eller ha profil på KG? Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #25 Del Skrevet 11. juni 2018 På 29.5.2018 den 23.59, AnonymBruker skrev: Jeg var lettere irritert på at det tok så lang tid, jeg måtte veldig tisse, om Hu skulle besje kunne hu latt meg gå først Anonymkode: 622b6...cbd Jeg er helt enig, dette slet jeg med senest i helgen, da jeg lå å dro meg litt ekstra i senga mens typen satt i stua. Plutselig rett før jeg skal stå opp hører jeg han går på badet, og jeg må skikkelig tisse og skal liksom ta morrastellet på det badet. Så sitter han altså der og driter og sprayet ikke før ETTERPÅ, og når han hører jeg står opp så skjønner han ikke at han bør stoppe dritinga og vente til senere. Så må jeg mase 5 ganger om å få badet før jeg pisser på gulvet. Han sa ikke unnskyld engang! Der måtte jeg pisse nedi en nylig ned dritt do og ta morgenstellet og sminke meg i drittlukt mens jeg holder pusten. Han kunne spurt meg på forhånd om jeg nærmet meg og stå opp, klokka var jo 1645 og han kunne da ha dritt ETTER JEG var ferdig!! Anonymkode: 45114...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå