Gå til innhold

Venninne har ignorert meg siden torsdag, hva gjør jeg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

På torsdag på jobb så var det sånn at i den ene gangen som er nærmest der jeg og venninna mi jobber, la oss kalle henne Turid, så er det kun én do. Så går venninna mi inn først også er hun der dritlenge også står jeg utenfor og venter også hører jeg det plumpe i do unormalt mange ganger. Så går det en stund til også kommer hu ut så spør jeg henne bare helt vanlig: '' 'har du sprutbesj Turid?' ikke sant, var jo bekymra, hadde det ikke vært for de besjelydene skulle man jo trodd dama lå steindød der inne, jeg ble jo ærlig talt støl i beina av å vente på a? 

Så tror du ikke hun er frekk nok til å nekte?? Hun sier at hu bare tissa. Så blir jeg irritert selvfølgelig når hu står der i trynet mitt og juger. Jeg sier derfor at kjære deg Turid jeg hørte at du hadde rennaræv, var umulig å ikke høre, og at det er barnslig av henne å juge. Så blir HU enda mer sur? Nekter fortsatt?? Er jo jeg som skal være sur for at hu juger til meg?? Og nå har den barnslige kjerringa ignorert meg i mange dager faen?? Har venta på at hu skal si unnskyld, men neida, himler med øya gjør a også. Er det så vanskelig å bare si ja jeg hadde sprutbesj liksom, trenger ikke lage noe stor sak ut av det? Vi er avhengig av et godt samarbeid i jobben vår, så nå går det hu dama der holder på med utover kvaliteten på arbeidet vårt og jeg vil fader ikke på møte med sjefen bare fordi dama oppfører seg som en trassig treåring 

Anonymkode: 622b6...cbd

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På torsdag på jobb så var det sånn at i den ene gangen som er nærmest der jeg og venninna mi jobber, la oss kalle henne Turid, så er det kun én do. Så går venninna mi inn først også er hun der dritlenge også står jeg utenfor og venter også hører jeg det plumpe i do unormalt mange ganger. Så går det en stund til også kommer hu ut så spør jeg henne bare helt vanlig: '' 'har du sprutbesj Turid?' ikke sant, var jo bekymra, hadde det ikke vært for de besjelydene skulle man jo trodd dama lå steindød der inne, jeg ble jo ærlig talt støl i beina av å vente på a? 

Så tror du ikke hun er frekk nok til å nekte?? Hun sier at hu bare tissa. Så blir jeg irritert selvfølgelig når hu står der i trynet mitt og juger. Jeg sier derfor at kjære deg Turid jeg hørte at du hadde rennaræv, var umulig å ikke høre, og at det er barnslig av henne å juge. Så blir HU enda mer sur? Nekter fortsatt?? Er jo jeg som skal være sur for at hu juger til meg?? Og nå har den barnslige kjerringa ignorert meg i mange dager faen?? Har venta på at hu skal si unnskyld, men neida, himler med øya gjør a også. Er det så vanskelig å bare si ja jeg hadde sprutbesj liksom, trenger ikke lage noe stor sak ut av det? Vi er avhengig av et godt samarbeid i jobben vår, så nå går det hu dama der holder på med utover kvaliteten på arbeidet vårt og jeg vil fader ikke på møte med sjefen bare fordi dama oppfører seg som en trassig treåring 

Wow😨Hvor er sosiale tenner

Anonymkode: 2fdee...fcc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sommerferien har startet tidlig på KG. 

Anonymkode: 0f90f...e0b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow😨Hvor er sosiale tenner

Kan du svare istedenfor å komme med tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke helt vanlig å kommentere hva andre gjør på do. Hvis du var bekymret for henne så kunne du da spurt om det og ikke bare kommentert hva av lyder du hørte. Jeg synes du var ufin og det burde strengt tatt være du som ber om unnskyldning. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg pleier ikke å kommentere om folk har "renneræv" kansje d u kan be om ynnskyldning???? 

Anonymkode: fffbc...ec8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det du som bør be om unnskyldning. Ikke alle er komfortable med å fortelle om hva de gjør på do - uansett hvor opplagt det er. Du burde latet som ingenting og gått videre med livet ditt UTEN å spørre henne. Slikt gjør man faktisk ikke!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste tullet her er ditt innlegg. 

Blir du kåt av å skrive om bæsj og tiss? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, emilie123 skrev:

Det er vel ikke helt vanlig å kommentere hva andre gjør på do. Hvis du var bekymret for henne så kunne du da spurt om det og ikke bare kommentert hva av lyder du hørte. Jeg synes du var ufin og det burde strengt tatt være du som ber om unnskyldning. 

Jeg var lettere irritert på at det tok så lang tid, jeg måtte veldig tisse, om Hu skulle besje kunne hu latt meg gå først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg var lettere irritert på at det tok så lang tid, jeg måtte veldig tisse, om Hu skulle besje kunne hu latt meg gå først

Så du var ikke bekymret for henne, men irritert? Det sier mer om deg.

Da skjønner jeg mer hvorfor venninnen din ignorerer deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, emilie123 skrev:

Så du var ikke bekymret for henne, men irritert? Det sier mer om deg.

Da skjønner jeg mer hvorfor venninnen din ignorerer deg.

Jeg hadde full blære hallo? Men var jo bekymra i tillegg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde full blære hallo? Men var jo bekymra i tillegg

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Regner med du sa dette høyt mens kolleger hørte. Synes dette er ikke koslig at du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Høres ut som en mann som har skrevet dette. Sprutbæsj og rennaræv.. veldig groteske ord som normale, oppegående kvinnfolk svært sjeldent hadde brukt. Spesielt folk over 18 år. 

Jeg syntes det hørtes ut som en kvinne har skrevet dette. Sprutbæsj og rennaræv.. veldig groteske ord som normale, oppegående mannfolk svært sjeldent hadde brukt. Spesielt folk over 18 år. Hva med å bruke tiden sin på noe mer fornutig enn å spre hat mot motsatt kjønn, hmmmh?

Anonymkode: e92f0...3e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, Nasse Nøff ❤ said:

Høres ut som en mann som har skrevet dette. Sprutbæsj og rennaræv.. veldig groteske ord som normale, oppegående kvinnfolk svært sjeldent hadde brukt. Spesielt folk over 18 år. 

Tvert imot ser jeg for meg at visse type barnslige kvinner kunne skrevet det og ledd høyt av seg selv. 

Anonymkode: 3c851...ba0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...