AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg skal i konfirmasjon og kommer til å gå med en av to kjoler. Enten denne: https://www.ellos.no/ellos-plus-collection/kjole-ginger/7003763-01 Eller den på bildet. Hvilken ville dere valgt og hvordan ville dere stylet den? Anonymkode: 789de...86e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Gå for Guds skyld med den første! Ville hatt hvite sko og eventuelt en hvit jakke/bolero over. Anonymkode: 43988...587
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Takk for svar Hvitt kommer jeg nok ikke til å velge, det er virkelig ikke min farge. Jakke utenpå en tykk kjole når det er 30 grader i skyggen synes jeg blir litt i meste laget. Det klarer jeg rett og slett ikke. Anonymkode: 789de...86e
Ullvott Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Velg den øverste. Den nederste er ingen selskapskjole. Ingen av kjolene passer med cardigan eller bolero utenpå, pga hvordan ermene er utformet, så det trenger du uansett ikke tenke på. Til den øverste kjolen ville jeg valgt åpne sandaler med litt hæl, en veske som passer til sandalene og litt prangende smykker. Kjolen er jo relativt nøytral, så den trenger såpass. Jeg ville ikke valgt svarte sandaler og veske: det blir for kjedelig og mørkt. Enten rødt, pudderrosa, eller aller helst oransje ville vært mine valg. Eksempel på sandaler: https://www.bianco.com/no/no/bi/damesko/sandaler/sandaler-med-hael/minimalistic-sandals-93549778.html?cgid=bi-women-heeled-sandals&dwvar_colorPattern=93549778_Orange
Sandie Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Enig i at den blå kjolen er penest til selskap. Ville valgt sandaletter med litt hæl og veske i enten gull eller sølv som tilbehør, avhengig av hva du kler best og liker. Det kan godt være litt detaljer på tilbehøret siden kjolen i seg selv er såpass enkel. Om du ønsker å bruke den grønne kjolen ville jeg gått for tilbehør av den enkle sorten, veske og sko uten for mye detaljer, og evt et enkelt belte i midjen, avhengig av din figur og hva du kler og liker. Men som sagt, den blå var finest til selskap.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #7 Skrevet 30. mai 2018 Den første + hvite sko og hvit håndveske Om øredobber så velg noe i gull eller duse farger Anonymkode: 1d327...5ce
Occulta Skrevet 30. mai 2018 #8 Skrevet 30. mai 2018 Jeg likte den øverste best! Ikke hvite sko! Det blir litt for 17 mai jeg ville valgt pudderrosa/nude lakksko, gjerne med åpen tå eller hel. Hadde valgt et friskt smykke med sterke farger eller en blomst i håret til. Ellers er kjolen sikkert veldig fin med tilbehør i metalliske farger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå