Krisbros Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har nå vært i ketose i nøyaktig en mnd. -7 kg og ca 22 cm, all over. Er veldig fornøyd, men... Jeg leser at de fleste med PCOS får igjen mensen etter bare en uke, eller to.. Det skjer ikke hos meg altså. Må jeg bruke metformin for å få tilbake mensen? Begynte på det igjen i dag, så får jeg holde ut kvalmen som det med fører.Noen som har noen erfaringer eller tips?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Passer du på å ta metformin sammen med mat? Og bruker du de fra boks som heter Metformin, ikke de som heter Glucophage eller noe i den duren? Jeg reagerte for mange år siden, men ikke nå på Metformin sammen med mat. Anonymkode: 2cd2b...f03
Krisbros Skrevet 29. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Passer du på å ta metformin sammen med mat? Og bruker du de fra boks som heter Metformin, ikke de som heter Glucophage eller noe i den duren? Jeg reagerte for mange år siden, men ikke nå på Metformin sammen med mat. Anonymkode: 2cd2b...f03 Tar sammen med mat, ja! Gynekologen sa at mange opplever kvalme og løs mage, er metformin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå