AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Hei.. Jeg er ganske ny på dette hær, og jeg har noen spørsmål. Så jeg er en jente på 14 år, blir 15. Har som regel uregelmessig mensen. Som er fra 4-13 dager forsinket. Nå skulle jeg ha fått mens 22, mai. men fikk den 4 dager etter altså den 26. Og dagen før hadde jeg så vidt noe, men det var brunt. dagen derpå hadde jeg ikke noe, bare utflod, også fikk jeg bare litt brunt dagen etter der igjen. Er dette normalt? Er ganske ny på sex også, har bare pult tre ganger. kan de ha noe med saken? leste att det kan ender litt på syklusne.. så jeg aner ikke. Så jeg spør igjen. ER DETTE NORMALT?? Anonymkode: 6a7a4...ec7
Forever22 Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg er ganske ny på dette hær, og jeg har noen spørsmål. Så jeg er en jente på 14 år, blir 15. Har som regel uregelmessig mensen. Som er fra 4-13 dager forsinket. Nå skulle jeg ha fått mens 22, mai. men fikk den 4 dager etter altså den 26. Og dagen før hadde jeg så vidt noe, men det var brunt. dagen derpå hadde jeg ikke noe, bare utflod, også fikk jeg bare litt brunt dagen etter der igjen. Er dette normalt? Er ganske ny på sex også, har bare pult tre ganger. kan de ha noe med saken? leste att det kan ender litt på syklusne.. så jeg aner ikke. Så jeg spør igjen. ER DETTE NORMALT?? Anonymkode: 6a7a4...ec7 I din alder så er det veldig vanlig med uregelmessig mens, dette har med hormoner å gjøre. Med andre ord så stabiliserer det seg rundt 20 årene. sex endrer ikke på syklusene nei. Men ta en graviditetstest for å utelukke graviditet. Hvor lenge er det siden du hadde sex?
Usikker_jente Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, Forever22 skrev: I din alder så er det veldig vanlig med uregelmessig mens, dette har med hormoner å gjøre. Med andre ord så stabiliserer det seg rundt 20 årene. sex endrer ikke på syklusene nei. Men ta en graviditetstest for å utelukke graviditet. Hvor lenge er det siden du hadde sex? Sist jeg hadde sex var 23 Mai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå