Gå til innhold

Ønskeliste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva ynskjer de dykk til bryllupet??

Dette er vår foreløpige ønskeliste:

- Kjøkken-maskin (slik food-prossesor-ting, den vi har er så liten...)

- Enkelt middags-servise, fest eller kvardag? (heilt kvitt, velge ut eit merke på ein kjede-butikk)

- Kaffe-servise? (samme merke som dei fire black design-fata vi har?)

- Mira Hardanger-bestikk (eks. serverings-skje, kakegaffel, kakespade, ostehøvel, fiskespade, syltetøy-skje, påleggs-gaflar, saus-ause, suppe-ause, salat-sett, påleggs-sett) Hardanger bestikk

- Elisabeth sølvbestikk? (kake-utstyr og liknande, har 20 sølvskeier frå før)

- Digitalt speilrefleks-kamera?!??!

- Telemarks-utstyr?!??

- Glass!?? (kva slags glass treng vi, mon tro...?)

Hmmm... Vanskeleg dette her syns eg...

Korleis formidlar de ynskja dykkar? Vi tenkte kviskre ynskjene til foreldra våre, så får dei formidle dei diskret vidare. Uff, får slik kjensle av å "forlange" når vi skal skrive ønskeliste.... I grunnen hadde vi ikkje trengt gåver i det heile teke, men folk syns vel det er kjekt å kunne gi noko vi ynskjer oss også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har skrevet følgende ting på ønskelisten foreløpig:

div. stålbestikk

div. sølvtøy

Wedgwood sterling kaffeservise

div. glass fra Riedel

div. kjeler

digital kjøkkenvekt

Stålboller

Grillpanne

Sautépanne

Blomstervaser

Kniv fra Victorinox

Farrisglass fra Orrefors

Takke

Sannsynligvis frokostservise fra Denby (Blue Jetty)

Vi kommer til å legge ut ønskelister på Glassmagasinet og Tilbords. Alt som ikke kan kjøpes der vil bli plassert på en egen liste. Denne kommer vi til å sende til foreldrene våre og til de som eventuelt spør etter ønskeliste. Jeg synes ikke at det er å "forlange" noe som helst å ha en ønskeliste. Jeg har selv satt stor pris på en ønskeliste de gangene jeg har vært gjest i bryllup. Det er enkelt for gjestene og brudeparet får det de ønsker seg.

Skrevet

Oj, hadde eg spurt om dette før...? Hugsa ikkje det eg... :oops:

Skrevet
Oj' date=' hadde eg spurt om dette før...? Hugsa ikkje det eg... :oops:[/quote']

Tenkte bare det var enklere og mer oversiktlig å fortsette på de trådene enn å starte nye... :wink:

Gjest gjest1
Skrevet

Er det teit å ønske seg telemarks-utstyr, forresten?

Skrevet

Vi har lagt ut ønskelister hos noen glassmagasinbutikker, og i tillegg har vi laga ei liste med ønsker som gavekort på ytterklær, stormkjøkken, møbler, reise, kjøkkenmaskin, seng osv..... Synes dette funker fint! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...