Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Kva ynskjer de dykk til bryllupet?? Dette er vår foreløpige ønskeliste: - Kjøkken-maskin (slik food-prossesor-ting, den vi har er så liten...) - Enkelt middags-servise, fest eller kvardag? (heilt kvitt, velge ut eit merke på ein kjede-butikk) - Kaffe-servise? (samme merke som dei fire black design-fata vi har?) - Mira Hardanger-bestikk (eks. serverings-skje, kakegaffel, kakespade, ostehøvel, fiskespade, syltetøy-skje, påleggs-gaflar, saus-ause, suppe-ause, salat-sett, påleggs-sett) Hardanger bestikk - Elisabeth sølvbestikk? (kake-utstyr og liknande, har 20 sølvskeier frå før) - Digitalt speilrefleks-kamera?!??! - Telemarks-utstyr?!?? - Glass!?? (kva slags glass treng vi, mon tro...?) Hmmm... Vanskeleg dette her syns eg... Korleis formidlar de ynskja dykkar? Vi tenkte kviskre ynskjene til foreldra våre, så får dei formidle dei diskret vidare. Uff, får slik kjensle av å "forlange" når vi skal skrive ønskeliste.... I grunnen hadde vi ikkje trengt gåver i det heile teke, men folk syns vel det er kjekt å kunne gi noko vi ynskjer oss også...
Snutus Skrevet 28. februar 2005 #2 Skrevet 28. februar 2005 Vi har skrevet følgende ting på ønskelisten foreløpig: div. stålbestikk div. sølvtøy Wedgwood sterling kaffeservise div. glass fra Riedel div. kjeler digital kjøkkenvekt Stålboller Grillpanne Sautépanne Blomstervaser Kniv fra Victorinox Farrisglass fra Orrefors Takke Sannsynligvis frokostservise fra Denby (Blue Jetty) Vi kommer til å legge ut ønskelister på Glassmagasinet og Tilbords. Alt som ikke kan kjøpes der vil bli plassert på en egen liste. Denne kommer vi til å sende til foreldrene våre og til de som eventuelt spør etter ønskeliste. Jeg synes ikke at det er å "forlange" noe som helst å ha en ønskeliste. Jeg har selv satt stor pris på en ønskeliste de gangene jeg har vært gjest i bryllup. Det er enkelt for gjestene og brudeparet får det de ønsker seg.
Martha Stewart Skrevet 28. februar 2005 #3 Skrevet 28. februar 2005 Dette svarte ihvertfall jeg på for ikke så lenge siden... Her er to ganske nylige tråder om samme tema: Hva ønsker man seg Om å legge ved liste
Gjest gjest1 Skrevet 28. februar 2005 #4 Skrevet 28. februar 2005 Oj, hadde eg spurt om dette før...? Hugsa ikkje det eg... :oops:
Martha Stewart Skrevet 28. februar 2005 #5 Skrevet 28. februar 2005 Oj' date=' hadde eg spurt om dette før...? Hugsa ikkje det eg... :oops:[/quote'] Tenkte bare det var enklere og mer oversiktlig å fortsette på de trådene enn å starte nye...
Gjest gjest1 Skrevet 1. mars 2005 #7 Skrevet 1. mars 2005 Er det teit å ønske seg telemarks-utstyr, forresten?
Annie78 Skrevet 1. mars 2005 #8 Skrevet 1. mars 2005 Vi har lagt ut ønskelister hos noen glassmagasinbutikker, og i tillegg har vi laga ei liste med ønsker som gavekort på ytterklær, stormkjøkken, møbler, reise, kjøkkenmaskin, seng osv..... Synes dette funker fint! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå