AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Hvis jeg fjerner en venn på facebook, hva skjer da med meldingene vi har sendt på messenger? Vil personen fortsatt kunne se disse meldingene hvis personen ønsker, og sende meg meldinger? Vil det samme gjelde for meg? Anonymkode: c9a2c...6c5
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 20 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Meldingene blir der. Men om personen sletter kontoen sin så vil det stå "Facebook bruker" i stedet for navn. De kan sende meldinger, men du må godta dem tror jeg. Usikker. Om du blokkerer personen så kan de ikke sende deg meldinger eller søke deg opp. Om jeg ikke husker feil så forblir chatten som den er, de kan bare ikke skrive til deg. Tusen takk for svar! Anonymkode: c9a2c...6c5
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #4 Skrevet 30. mai 2018 Du kan jo slette samtalen hvis du ikke ønsker å ha det der..Og blokkere meldinger. Anonymkode: 4a39a...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå