Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #1 Skrevet 14. august 2002 Jeg og min elskede har planer om å gifte oss i Nidarosdomen. Vi likte så godt denne nostalgiske drakten/kjolen fra Somaras. Syns den var helt spesiell. Likte blant annet det tegnet for " Evig Kjærlighet " Tror den skal passe i Nidarosdomen, eller hva syns dere andre?????? http://somaras.no/kjoler2.shtml Klem til alle fra Linda (ny, men ikke aktiv hver dag, men kikker av og til )
viwi Skrevet 14. august 2002 #2 Skrevet 14. august 2002 Som man spør får man svar: JEG syns kjolen var grusom! Men jeg vil bare si at det er meg- Andre må jo selvsagt få like det de liker..
Nikki Skrevet 14. august 2002 #3 Skrevet 14. august 2002 Jeg er enig med Viwi. Jeg synes heller ikke at kjolen var noe særlig. Men det er min smak. Jeg kunne ikke tenkt meg å bruke den som brudekjole. Men smaken er som baken...den er delt.
MarianneE Skrevet 14. august 2002 #4 Skrevet 14. august 2002 At det var en spesiell kjole har du helt rett i...... Helt ærlig....jeg syntes ikke den var noe fin i det hele tatt!!!!!!! Men, det er nå din smak som er viktig- ikke vår...... :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2002 #5 Skrevet 14. august 2002 Likte den ikke. Liker ingen av de somaras kjolene jeg.
Septemberbrud Skrevet 14. august 2002 #6 Skrevet 14. august 2002 De puffene/kappene/blondene eller hva det nå er på skjørtet likte jeg ikke. De var helt feil etter min mening. Skulle jeg hatt denne kjolen ville jeg tatt av disse. Men bortsett fra det synes jeg det var en fin kjole! Likte også symbolikken i kjolen.Spesiell ja, men man må velge det man trives best i selv! Er dette din drømmekjole, så ta den!
scorpion73 Skrevet 14. august 2002 #7 Skrevet 14. august 2002 Må bare si meg veldig enig med de andre her inne, kjolen var ikke akkurat min smak. Hadde jeg vært deg så tror jeg at jeg hadde fått noen til å sy kjole til meg, og heller tatt med noe av det nostalgiske der. Ellers så er jeg sikker på at du finner en som er litt finere etter min smak på nettet.
meta Skrevet 14. august 2002 #8 Skrevet 14. august 2002 Jeg må nok dessverre også si meg enig. Kjolen var ikke etter min smak heller... Men det er jo du som skal gifte deg og dersom både du og din kjære liker kjolen, funker den nok allikevel Må visst bare legge til en liten ting.. Viste kjolen til samboeren min og han syns kjolen var ganske fin men at modellen ødela kjolen litt. Så smaken er som baken Lurer på hva han syns om min kjole da... *bite negler*
Leo Skrevet 14. august 2002 #9 Skrevet 14. august 2002 Pleier ikke å kommentere brudekjoler, men dette er absolutt en av de flotteste jeg har sett!!! Leo
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #10 Skrevet 15. august 2002 Beklager her også, men må nok si meg enig med flertallet. Uansett det er jo din dag og du bestemmer hva du skal gå i når det kommer til stykket, men jeg anbefaler at du prøver en del kjoler. Du vet absolutt når det er drømmekjolen.
Tvilling76 Skrevet 15. august 2002 #11 Skrevet 15. august 2002 Jeg syns kjolen var helt grusom. Det finnes mange typer brudekjoler, men dette må være en av de styggeste.
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #12 Skrevet 15. august 2002 Syns absolutt du skal gifte deg i denne kjolen. Du sier jo selv at du liker den veldig godt, og det er da det som teller!!! Ikke bry deg om hva alle andre sier. Det er du som skal ha den på deg, og det er du som skal føle deg fin. Tror ikke kjolen vil passe dårlig inn i Nidarosdomen på noen som helst måte. Smaken er så forskjellig, og man kan IKKE bry seg om hva alle andre syns. Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #13 Skrevet 15. august 2002 Oj, så ærlige alle var her nå ? Det var jo forfriskende... Jeg likte heller ikke kjolen, den var ikke min stil i det hele tatt - men når det er sagt er det svært få av de andre brudekjolene jeg har sett her inne som jeg har likt :o Kanskje ingen liker min heller, så det er jo greit Men en liten ting... hvis jeg var deg ville jeg valgt kjole ut fra hvilken type du er - ikke ut fra stilen i kirken! Nidarosdomen er flott - men den er SVÆR. Når det er "vanlige" bryllup der (i motsetning til kongelige med mange hundre gjester) virker det nesten helt tomt, og bruden blir uansett som en liten prikk i det enorme rommet. Og hvor lenge er du i kirken ? 30 minutter ? Og resten av bryllupet varer i timesvis. Velg kjole ut fra hvilken type du er, og ikke kirken ! Det er mitt råd
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #14 Skrevet 15. august 2002 Helt enig i det med siste innlegg at det er få kjoler jeg har sett her i forumet som egentlig er min smak også... Syns sånn generelt det er alt for mye dill -diamanter og sløyfer og broderier osv. på de. Penest med det enkle og rene. Har du bilde av din kjole? Hadde vært gøy å se...
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #15 Skrevet 15. august 2002 Siden du spør, men jeg mener ikke å ta tråden vekk fra førstemann ! http://www.maisonderidder.nl/image.php?IMG=20 De fleste synes sikkert den er altfor enkel - men jeg kunne ikke hatt noen annen kjole. Enig forøvrig med en over her at det at man selv liker kjolen er det som teller, og sånn sett kan jeg si til første innsender at liker DU kjolen - så bruk den !! Men spør du hva andre synes kan du oppleve at få deler din smak. Men det gjør jo egentlig ingenting hvis du liker den selv
Gjest care Skrevet 15. august 2002 #17 Skrevet 15. august 2002 *rister på hode* nei - denne likte ikke jeg heller. Men nå er det du som skal like den. Vet du forresten om din tilkommende vil like denne kjolen? Litt trist kanskje hvis han ikke liker den? :blunke:
Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #18 Skrevet 15. august 2002 Hei! Må si jeg syns brudekjolen til Märtha Louise var utrolig flott, og den passet godt inn i Nidarosdomen. Hvis du ikke har bestemt deg helt for Somara-kjolen enda kan du kanskje la deg inspirere?
-hild Skrevet 15. august 2002 #19 Skrevet 15. august 2002 Da jeg valgte kjolen min var hun som hjalp meg veldig klar på en ting: "det spiller ingen rolle hva jeg sier, det er du som skal være brud og skal føle deg vel hele dagen". Det er nok det aller viktigste. Jeg skal prøve å være litt saklig i min tilbakemelding til deg :-) Jeg tror modellen ødelegger litt av inntrykket av kjolen - men det er to ting som gjør at jeg ikke ville ha valgt denne. Jeg vil ikke ha noe svart på kjolen i mitt bryllup - synes liksom ikke at det passer seg.. Dessuten likte jeg ikke de puffene på hoftene - de får modellen til å virke så bred... Har du prøvd kjolen, gjest? Prøv et par kjoler til - forskjellige modeller, og hvis du fortsatt vil ha denne, så tar du den - det er din dag, ikke sant? lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #20 Skrevet 16. august 2002 Jeg syns nå kjolen til Somaras var kjempefin jeg. Alle hennes kjoler kan jo også forandres med hensyn til stoff, fasong osv. Min mor har tidligere fått sydd en selskapskjole der og er meget fornøyd. Spesielt prisen Jeg skal gifte meg neste sommer og har ikke økonomi til å få sydd annet sted enn hos henne, da det er så rimelig. Jeg er nemlig student. Jeg har ikke helt bestemt meg. Jeg har tatt meg ut to modeller som skal forandres på. Den første tenkte jeg kunne være fin i kritthvit brokade, for jeg kler ikke champange. Her er den http://somaras.no/kjoler4.shtml Den andre kan hende også blir aktuell istedenfor. Den hadde jeg tenkt å få sydd i 4 lag chiffon , med litt slep bak og med lange flagrende ermer i ett lag chiffon. Her er den http://somaras.no/kjoler7.shtml Så jeg har nå tatt meg ut to modeller, så er dilemmaet. Hva skal jeg velge? Men at det blit Somaras. Det er helt sikkert. Men jeg har nå et helt år å bestemme meg for hvilke modell jeg skal velge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå