Gå til innhold

Tolkning av en GIF - Gjelder dopmistanker hos samboer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort fortalt: samboer (nå eks) har vært utro med ei kjerring i 3 mnd. Jeg er gravid i 6 mnd. Har gått gjennom messenger samtalene deres, da han tabba seg ut ved å glemme igjen pc'n sin. Der fant jeg ut alt. Denne kjerringa han driver med driver med MDMA, og på fest pleier det visst være noe sopp innblandet.. fleinsopp muligens? Så de røyker det eller hvordan man tar det. De snakker om både MDMA og sopp (sopping som de kaller det) i messenger samtalene. Så er det nevnt noe om "tekopp".. Takk for tekoppen i helga. Så skriver de hva det kostet (600 kr) og at samboer vippset henne 600 kr. Er det snakk om DOP her??? Samboer har og sendt en GIF til denne kjerringa om at han gleder seg til 1.juni (da er jeg bortreist). 

Der skriver han:

Dette er oppi hodet mitt nå:
33778941_10156393485985775_5362289153209794560_n.thumb.png.49723bd2a8a33e93db42e21a4879ed17.png

1.juni..

Så skriver hun "uff" med skratteansikt og to sånne fniseaper.

HVORDAN VILLE DERE TOLKET DENNE GIFEN?? Søker jeg på dog fire drugs så kommer denne opp. PLIS HJELP MEG TOLKE. Driver samboer (EX-samboer) med dop og utroskap???!!! Herregud jeg er gravid i 6 mnd og hvis dette er tilfelle så skal han faen ikke få samvær med barnet!!! 

Legger ved link til gifen:

https://tenor.com/view/dog-fire-fine-gif-5927437

Anonymkode: e8e1e...c0c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er et helvete å være rundt deg, men han må bare holde ut fram til de møtes. 

Anonymkode: c962c...7df

• Liker 4
Skrevet (endret)

De har laget te av soppen.

Jeg har bare sett den gifen med "this is fine", altså at man sliter med ett eller annet stort men overser det og later som ingenting. Det kan være hva som helst egentlig, gifen har ikke noe med dop i seg selv å gjøre.

Endret av Duckie
  • Liker 8
Gjest Hold the door
Skrevet (endret)

-

Endret av Hold the door
Skrevet

Hvorfor skriver du samboer og eks samboer i () ? Er du ikke helt over han?

AnonymBruker
Skrevet

Han søker nok trøst og støtte hos denne dama og legger ut om problemene hjemme, den stakkars mannen. Like greit å kaste han ut. At han driver med diverse dop skriver han jo selv i de meldingene du har sett. Håper du har familie eller gode venner du kan snakke med og få støtte av fremover. 

Anonymkode: 5986e...6a2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Axl skrev:

Hvorfor skriver du samboer og eks samboer i () ? Er du ikke helt over han?

Fikk vite om utroskapen for 2 dager siden så selvfølgelig er jeg ikke over han. Skriver samboer pga vane. Men mener eks.. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig vanlig å lage te av fleinsopp, så det er definitivt det han skriver om. 

Anonymkode: 245af...e38

• Liker 2
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk vite om utroskapen for 2 dager siden så selvfølgelig er jeg ikke over han. Skriver samboer pga vane. Men mener eks.. 

Da så. Trodde det var 3 mnd siden det ble slutt. 

AnonymBruker
Skrevet

Tok fu screenshots eller bilder av skjermen? Mtp fordeling etter at barnet har kommet vil du stille meget sterkt med slikt bevis. Husk å holde deg saklig og rasjonell (ja, det kommer til å være ufattelig vanskelig) i møter på FVK. Dersom han ønsker samvær bør han ta jevnlige urintester. 

• Liker 4
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Tok fu screenshots eller bilder av skjermen? Mtp fordeling etter at barnet har kommet vil du stille meget sterkt med slikt bevis. Husk å holde deg saklig og rasjonell (ja, det kommer til å være ufattelig vanskelig) i møter på FVK. Dersom han ønsker samvær bør han ta jevnlige urintester. 

Dette høres ikke ut som en fyr å satse på, men om har ruser seg på sopp eller mdma mens av og til gjør ikke det ham automatisk uegnet som far. Han må selvsagt være nykter når han er med barnet, men å gå inn for å nekte ham å ha kontakt med sitt eget barn er helt ekstremt, og ikke minst forferdelig å gjøre mot et uskyldig barn.

Hvis hans netto påvirkning på barnet er klart negativ, er det en sak. Hvis det bare er prinsipprytteri eller for å hevne deg på ham må du tenke deg om noen ganger til. En far er ikke bare en statist i et barns liv, og det finnes mange eksempler på at det å få barn får selv de mest egoistiske døgenikter av noen menn til å bli voksne.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er sopp de har drukket som te ja. Man kan føle seg grilla i hodet etter en helg med mdma og sopp så jeg ville tenkt at det var enten det han mente å si, eller vise henne at det var et helvete hjemme hos dere nå (fordi du hadde funnet ut av utroskapet). At hun da svarer med uff og skratteansikt viser at hun ikke har respekt for deg og tragikomisk ler av deg og deres brudd (noe hun aldri hadde gjort med mindre han ga faen selv, som han tydeligvis gjør) og det med apene er ikke aper som ler men aper som holder seg for munnen og holder tett (de andre apene holder seg for ørene og øynene) 

Har dere husleie kontrakt sammen? Si den opp i dag og si at han må ut. Du trekker hans andel av husleien ut oppsigelsestiden fra hans andel av depositumet. Det er han som har vært utro og valgt å aktivt og over tid valgt å risikere å miste forholdet med deg, og han som må kastes ut og ta konsekvensene av det. Få han vekk fra deg så fort som mulig, om det er han som eier og du leier så reis hjem til moren din eller bo på sofaen til en venninde en måneds tid til du får ordnet noe eget! Å fortsette å ha han rundt deg gjør deg svak igjen og setter hjernen i en fortrengningsmekanisme der du for å holde ut hverdagen sammen overser hva han egentlig har gjort og bare vektlegger det gode. Tryggheten, selskapet, vanen å ha han rundt deg. Så krangler dere så kommer han med noe teite søte ord også lar du han klemme deg og plutselig sitter du der i et forhold med utro mann med ny baby og aldri tillitt eller ro i tankene dine og greier ikke gå senere fordi du føler deg dum over at du ikke var sterk nok første gang, så går du ulykkelig i mange år til. Få han på avstand NÅ. Jævla utroe hundelort!!! 

Anonymkode: b2394...c4f

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, linsejesus skrev:

Dette høres ikke ut som en fyr å satse på, men om har ruser seg på sopp eller mdma mens av og til gjør ikke det ham automatisk uegnet som far. Han må selvsagt være nykter når han er med barnet, men å gå inn for å nekte ham å ha kontakt med sitt eget barn er helt ekstremt, og ikke minst forferdelig å gjøre mot et uskyldig barn.

Hvis hans netto påvirkning på barnet er klart negativ, er det en sak. Hvis det bare er prinsipprytteri eller for å hevne deg på ham må du tenke deg om noen ganger til. En far er ikke bare en statist i et barns liv, og det finnes mange eksempler på at det å få barn får selv de mest egoistiske døgenikter av noen menn til å bli voksne.

Jevnlig bruk av mdma, så sjeldent som annenhver måned brenner av reseptorene som produserer lykkehormoner i hjernen. Brukere av mdma blir ofte suicidale og en suicidal rusbruker er ikke et godt farsemne. Og selvom det som oftest går bra å ta sopp er det noen, mange fler enn man tror, jeg vil si minst 30% av mennesker som tar det mer enn en gang i livet, som er disponert for psykoser og sinnslidelser som kan utløses av trippen. En som tror han er en buddhistisk Gud som blir jaktet på av russiske KGB og CIA og at han kan lese tankene til alle på gata og tror babyen gir han en hemmelig beskjed når den lager babylyder pga en utviklet schizofreni er heller ikke egnet som far. 

• Liker 11
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jevnlig bruk av mdma, så sjeldent som annenhver måned brenner av reseptorene som produserer lykkehormoner i hjernen. Brukere av mdma blir ofte suicidale og en suicidal rusbruker er ikke et godt farsemne. Og selvom det som oftest går bra å ta sopp er det noen, mange fler enn man tror, jeg vil si minst 30% av mennesker som tar det mer enn en gang i livet, som er disponert for psykoser og sinnslidelser som kan utløses av trippen. En som tror han er en buddhistisk Gud som blir jaktet på av russiske KGB og CIA og at han kan lese tankene til alle på gata og tror babyen gir han en hemmelig beskjed når den lager babylyder pga en utviklet schizofreni er heller ikke egnet som far. 

Det høres ikke riktig ut, og hvis det ikke kom til å avspore tråden ville jeg bedt om kildehenvisninger på de farene. Men jeg tenker uansett at om han skulle få en psykose, får man forholde seg til det om det faktisk skjer, og ikke behandle ham som en udugelig far fordi han KAN få problemer i fremtiden. Usunn rusbruk henger ofte sammen med å føle seg mislykket, unyttig eller skamfull, og det å være far er for veldig mange det mest betydningsfulle man kan være. Det kan, litt flåsete sagt, være den beste forsikring mot å utvikle et rusproblem. Det ville vært tragisk å ta fra ham muligheten til å være far, og ikke minst å utsette barnet for det.

Det hender også at menn som driter seg ut kryper til korset og endrer seg, men jeg tipper at den muligheten ikke ser særlig aktuell ut for TS akkurat nå.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Til alle som leser dette innlegget i fremtiden; sitert innlegg tar tall ut av ræva og de har ingen rot i virkeligheten. Å finne denne statistikken tar dere 15 sekunder. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kort fortalt: samboer (nå eks) har vært utro med ei kjerring i 3 mnd. Jeg er gravid i 6 mnd. Har gått gjennom messenger samtalene deres, da han tabba seg ut ved å glemme igjen pc'n sin. Der fant jeg ut alt. Denne kjerringa han driver med driver med MDMA, og på fest pleier det visst være noe sopp innblandet.. fleinsopp muligens? Så de røyker det eller hvordan man tar det. De snakker om både MDMA og sopp (sopping som de kaller det) i messenger samtalene. Så er det nevnt noe om "tekopp".. Takk for tekoppen i helga. Så skriver de hva det kostet (600 kr) og at samboer vippset henne 600 kr. Er det snakk om DOP her??? Samboer har og sendt en GIF til denne kjerringa om at han gleder seg til 1.juni (da er jeg bortreist). 

Der skriver han:

33778941_10156393485985775_5362289153209794560_n.thumb.png.49723bd2a8a33e93db42e21a4879ed17.png

1.juni..

HVORDAN VILLE DERE TOLKET DENNE GIFEN?? Søker jeg på dog fire drugs så kommer denne opp. PLIS HJELP MEG TOLKE. Driver samboer (EX-samboer) med dop og utroskap???!!! Herregud jeg er gravid i 6 mnd og hvis dette er tilfelle så skal han faen ikke få samvær med barnet!!! 

mann her som har prøvd alt av dop og rusmidler. 

syns du skal dumpe han, utroskap er kroken på døra, MDMA og fleinsopp er ikke alvorlig, det er ulovlig, men røyking og alkohol er værre

Anonymkode: ece1a...690

AnonymBruker
Skrevet

Altså, ja- han ruser seg. Men: sopp og mdma er ikke så farlig som man skal ha det til. Les opp om EmmaSofia-stiftelsen feks. 

Men, dette er uansett ikke noe som er forenlig med det livet du er i gang med nå.. 

Til deg som foreslår urintesting, lykke til. Begge deler er borte før du vet ordet av det. 

Anonymkode: 6c2c3...d7a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der skriver han:

1.juni..

Nr 1: han er xen din, så nei, han driver ikke med utroskap. 

Nr 2: at han ruser seg, kan du nekte han samvær for, men ikke at han driver på med andre damer.. 

Nr 3: ja, jeg hadde tolket dette som rus. Men pass på at det er DET du tar han på (ift barnet), ikke sjalusi og at du mener han driver med utroskap når dere ikke er sammen. 

Anonymkode: 74fa0...736

AnonymBruker
Skrevet

En som tror han er en buddhistisk Gud som blir jaktet på av russiske KGB og CIA og at han kan lese tankene til alle på gata og tror babyen gir han en hemmelig beskjed når den lager babylyder pga en utviklet schizofreni er heller ikke egnet som far. 

Du beskrev akkurat min første psykose. Ikke langt ifra, iallefall. 

Anonymkode: 9fa2f...5db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Nr 1: han er xen din, så nei, han driver ikke med utroskap. 

Nr 2: at han ruser seg, kan du nekte han samvær for, men ikke at han driver på med andre damer.. 

Nr 3: ja, jeg hadde tolket dette som rus. Men pass på at det er DET du tar han på (ift barnet), ikke sjalusi og at du mener han driver med utroskap når dere ikke er sammen. 

Anonymkode: 74fa0...736

Han er jo eksen nå nettopp fordi han har vært utro. Hun har nettopp oppdaget den andre dama og dermed dumpa drittsekken.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...