AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har stasjonær HP-maskin og må nå kjøpe et nytt tastatur, men det er så mange å velge mellom. Er det noen her som kan anbefale meg et godt tastatur? Anonymkode: 10731...5a1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har stasjonær HP-maskin og må nå kjøpe et nytt tastatur, men det er så mange å velge mellom. Er det noen her som kan anbefale meg et godt tastatur? Anonymkode: 10731...5a1 Hva slags krav har du? Jeg skriver mye touch, og trives godt med standard Logitech-tastaturer. De "ligger godt i fingrene" for meg, og jeg tar heller et superbillig Logitech-tastatur enn et dyrere, mer fancy fra Dell. (Det er stort sett disse jeg har brukt.) Jeg anbefaler deg egentlig å prøve å få testet ut før du kjøper. Anonymkode: 35351...c76
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva slags krav har du? Jeg skriver mye touch, og trives godt med standard Logitech-tastaturer. De "ligger godt i fingrene" for meg, og jeg tar heller et superbillig Logitech-tastatur enn et dyrere, mer fancy fra Dell. (Det er stort sett disse jeg har brukt.) Jeg anbefaler deg egentlig å prøve å få testet ut før du kjøper. Anonymkode: 35351...c76 Touch og det må være såpass stort at det er talltastatur på høyre side Anonymkode: 10731...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå