Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest minimia
Skrevet

Har nettopp vært inne på Lookfantastic og sett på noen fristende sett med kroppsprodukter fra TIGI. :wow:

Er det noen som har prøvd disse produktene, og er de i så fall bra? Det viktigste er at det ikke er mineraloljer i bodylotionen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd noe som heter, hvis jeg husker riktig, Oatmeal Cookie dusjsåpe, og Oatmeal and Honey body lotion. De som de har på Lookfantastic nå ser annerledes ut enn de jeg har hatt, men det er sikkert bare utenpå.

Syntes begge deler var bra, men jeg elsker den Oatmeal-lukten til TIGI,da. Har litt bodylotion igjen, skal prøve å huske og sjekke om det er mineralolje i den. Skulle ikke forundre meg.

Gjest minimia
Skrevet

Supert om du kunne sjekke det, Lyna!

Skrevet

Den inneholder ikke mineral oil, men derimot noe som heter isopropyl palmitate, som kan virke tilstoppende på porene for noen, men ikke regnes som hudirriterende. Tror jeg. Det er altså en som heter Oatmeal and Honey Hand and Body Lotion.

Du kan helt sikkert få kundeservice hos LookFantastic til å oppgi ingredienser på mail også, for andre produkter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Inneholder den propylene glycol? Eller diverse mengder silikoner (stort sett gjenkjennelig på -icone/-iconol endelse i kroppsprodukter), i så fall kan den tørke grundig ut...

Appelsinlukt høres bra ut.. :oops:

Skrevet

Jeg har den ikke her, så jeg husker ikke om den inneholder propylene glycol, men ingrediens nummer to var silikon av noe slag - dimeticone?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...