AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Helt greit. Men vær så snill å ikke etterlate brune striper i skåla, det er ekkelt. Har også opplevd blodig ring. Bruk heller 1 minutt ekstra, legg "underlagspapir" og tørk ringen viss behov. Meg, og mange med meg, synes dette er så ekkelt at vi sliter med å gå på do i løpet av arbeidsdagen. Og det er vel ikke helt greit? Anonymkode: e6e44...b72 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Nei, jeg driter ikke på jobb. Og jeg driter aldri hjemme hos andre eller på offentlige do. Har man en kropp som fungerer sånn noenlunde greit, går det an å tilpasse dritingen til visse tidspunkt på døgnet der man er hjemme hos seg selv. Anonymkode: f56a1...101 2
Missfitness Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Helt greit. Men vær så snill å ikke etterlate brune striper i skåla, det er ekkelt. Har også opplevd blodig ring. Bruk heller 1 minutt ekstra, legg "underlagspapir" og tørk ringen viss behov. Meg, og mange med meg, synes dette er så ekkelt at vi sliter med å gå på do i løpet av arbeidsdagen. Og det er vel ikke helt greit? Anonymkode: e6e44...b72 Det høres ut som du rett og slett har jævlig grisete kollegaer! 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Ja, når jeg må. Passer selvsagt på at toalettet er rent når jeg har gjort mitt. Er også en av de som må vaske etter andre, ikke gøy. Anonymkode: ffd64...68f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 Til anonymbruker over: Nei, det er ikke alltid mulig å tilpasse dritingen til visse tidspunkt på døgnet. Noen ganger er det sånn at må man så må man, og da klarer jeg å holde MAKS 5 til 15 minutter før jeg bokstavelig talt driter på meg i buksa (snakker av erfaring). Samboeren min er helt lik som deg og klarer å holde seg en hel dag hvis han må drite, han klarer heller ikke å gå å bæsje med mindre det har gått to timer siden noen bæsjet før han, og en gang var jeg nødt til å drite i en tom pringels nettopp p.g.a dette. Så hvis du fortsatt har lyst til å stå ved meningen din, kjør, men da skal du se at voksne mennesker kommer til å drite på seg som små babyer også! Anonymkode: c331d...d01 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, jeg driter ikke på jobb. Og jeg driter aldri hjemme hos andre eller på offentlige do. Har man en kropp som fungerer sånn noenlunde greit, går det an å tilpasse dritingen til visse tidspunkt på døgnet der man er hjemme hos seg selv. Anonymkode: f56a1...101 Det er altså deg jeg referer til. Anonymkode: c331d...d01
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 Har noen problemer med mage/tarm som gjør at den kan være ustabil. For å si det sånn, hvis jeg ikke kunne gjøre "nummer to" på jobben, så hadde jeg nok vært ufør. Noe som jo hadde vært utrolig trist, siden jeg anser meg selv som helt frisk - med unntak av et akutt dobesøk nå og da. Uansett - jeg er veldig nøye med å bruke dobørsten ved behov! Synes jo det ville være dødspinlig hvis jeg glemte det! Heldigvis er de fleste kollegaene mine også ganske godt oppdratt. Anonymkode: 8d81c...4b8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 Jeg har en mage som fungerer på den måten, at må jeg så må jeg, med en gang. IBS er no dritt, bokstavelig talt. Men nå høres dine kolleger utrolig grisete ut. De fleste vasker faktisk etter seg om det blir noe gris. Samboer er derimot så heldig at han kan gå hele arbeidsdagen uten å drite, han tar det når han kommer hjem, etter middag (slår aldri feil) så kroppen hans har det som vane. Anonymkode: 6e930...e98
Rosatoast Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg driter ikke på jobb. Og jeg driter aldri hjemme hos andre eller på offentlige do. Har man en kropp som fungerer sånn noenlunde greit, går det an å tilpasse dritingen til visse tidspunkt på døgnet der man er hjemme hos seg selv. Anonymkode: f56a1...101 Det er ikke bra for tarmene eller for kroppen å holde inne en bæsj en hel dag, avføring = energi, det må UT. Helst når kroppen sier ifra at nå må det ut. Holder du deg hele dager? Vel, ikke bra vil jeg si. En dag får nok du skikkelig mage/tarm trøbbel. 2
Honey Dew Skrevet 29. mai 2018 #10 Skrevet 29. mai 2018 Jeg bæsjer når jeg må og tørker alltid etter meg
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #11 Skrevet 29. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt greit. Men vær så snill å ikke etterlate brune striper i skåla, det er ekkelt. Har også opplevd blodig ring. Bruk heller 1 minutt ekstra, legg "underlagspapir" og tørk ringen viss behov. Meg, og mange med meg, synes dette er så ekkelt at vi sliter med å gå på do i løpet av arbeidsdagen. Og det er vel ikke helt greit? Anonymkode: e6e44...b72 Lurer på om de er like ekle privat? Vi har sånn gjennomsiktig hvit pose hengende hvor bind og ob skal kastes. Men ikke pokker om folk ruller litt papir rundt ob før de putter den i posten. Neida, lekkert å se veien den skled nedover i posen 😕 Og alle de som ikke vasker hender etter dobesøk 🤢 Anonymkode: 6cc4d...0b4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #12 Skrevet 29. mai 2018 Det er da helt uproblematisk å gå nummer to på jobb - jeg regner med at de fleste gjør det - det problematiske, uansett hvor man er, er å ikke vaske etter seg. I min forrige jobb var dette et KONSTANT problem. Såpass ille at kontorsjefen sendte ut en fellesmail. I min nåværende jobb er det mye bedre. Heldigvis. Anonymkode: a7789...d32 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #13 Skrevet 29. mai 2018 Da jeg pleide å spise en halvkilo gummigodteri i løpet av arbeidsdagen, eksploderte det i toalettskålen hver gang jeg gruet meg for neste møte. Og det var ofte møter. Nå klarer jeg meg med 1 skikkelig braker før jeg går på jobb om morgenen. Anonymkode: 0115e...b44
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #14 Skrevet 29. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da helt uproblematisk å gå nummer to på jobb - jeg regner med at de fleste gjør det - det problematiske, uansett hvor man er, er å ikke vaske etter seg. I min forrige jobb var dette et KONSTANT problem. Såpass ille at kontorsjefen sendte ut en fellesmail. I min nåværende jobb er det mye bedre. Heldigvis. Anonymkode: a7789...d32 Min sjef sendte alle bilde av en av doene. Personen hadde ikke trukket ned etter seg engang. Rart at man må sende ut Mail til voksne folk. Be de om å vaske etter seg. Hva lærer de barna sine?? Anonymkode: 6cc4d...0b4
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #15 Skrevet 29. mai 2018 Lag store plakater og heng opp på doene. Selv om det ikke er sånn, så gjør det vel ikke noe å true med at do-politiet kommer og outer den grisen det gjelder? Anonymkode: 54853...bae
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #16 Skrevet 29. mai 2018 Ja, vi fikk faktisk fellesmail om å huske å pakke inn ob/ bind. Føles temmelig nedverdigende. Kjenner det gjør noe med meg, når folk ikke fikser etter seg. Får litt avsmak på hele kollegiet. Ts Anonymkode: e6e44...b72
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #17 Skrevet 29. mai 2018 Forstår ikke hvordan folk kan drite på jobb uten å gjøre rent etter seg? Tror jeg hadde dødd av skam om jeg kom ut etter å ha gjort nummer to og glemt å vaske etter meg, og så sto noen i dokø utenfor. Da er det jo ganske tydelig at det er jeg som har etterlatt meg bremsespor i doskåla. Anonymkode: 6d651...27a
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #18 Skrevet 29. mai 2018 Jeg gjør det dersom jeg er alene på jobb. Det er ofte på slutten av dagen når jeg "endelig" er alene at jeg "kommer på" at jeg kanskje må på do. Jeg deler toalett med to menn og en dame, så vil jo helst ikke gjøre det når en av dem kanskje kommer til å gå inn etter meg. Men dersom jeg virkelig måtte, så hadde jeg jo selvfølgelig gjort det. Jeg går som oftest på do før jobb, men om jeg ikke må tidlig på morgenen så er det mest sannsynlig at jeg ikke må resten av dagen heller. De andre jeg jobber med har tydeligvis null problem med å drite på jobb og går ofte flere ganger for dag.. 😂 Og det er ofte bremsespor i toalettet.. Men det er noe vi tuller med oss imellom, og jeg syns ikke det er sånn kjempestort problem, men ser helst at folk vasker etter seg. Anonymkode: bfbae...e2b
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #19 Skrevet 29. mai 2018 Ja, må man så må man. Men sørger selvfølgelig for å «fjerne alle spor» både fra do, og ikke minst lukt! Herjer på med vaskemidler og såpe for å få bort lukten. Og lar døren stå åpen/ev på gløtt for at luften skal sirkulere 🙈 ikke bare bare å gå på do andre steder enn hjemme 😅 Anonymkode: 635e2...4a8
Cuntzilla Skrevet 29. mai 2018 #20 Skrevet 29. mai 2018 Stusser også over voksne mennesker som ikke har skjønt konseptet dokost, selv om det ikke akkurat gjør at jeg sliter med å gå etter dem. Men man snur jo forsåvidt gjerne på hælen og tar toalettet ved siden av, for man har hverken spesielt lyst til å vaske etter andre eller komme ut og få en som går inn rett etter deg og tror du er svinet Jeg unngår forøvrig helst å gjøre det på jobben (eller alle andre steder enn min kjære do hjemme), men så er det noen ganger man har magetrøbbel pga fylla dagen før eller mens eller mat som ikke satt så bra eller jetlag eller sykdom eller annet. Noen folk har så rutine på det at de omtrent kan stille klokka etter bæsjen, men de fleste kan jo ikke alltid det da. Noen driter også bokstavelig talt i det, hadde en kollega som plystrende tok med seg VG under armen og okkuperte doen i en halvtime nesten hver dag. Han mente (spøkefullt) at det var smart å gjøre det på jobb for da fikk man betalt for å drite. Men bare bruk dokosten da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå