Gå til innhold

Dere som har dyre sexdukke. Hva gjør dere når dere har dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt og forherligelse av brudd på norsk lov.

Blod, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg synes du skal spare på den, men hvor du kan gjemme den er vanskelig. Du har ikke en god kompis som kan oppbevare den for deg? Litt heslig hvis han bruker den i smug, da. 😞

Først så slang jeg meg med på bølgen og tenkte det var vanvidd å bruke så mange penger på en dukke, men selv sitter jeg her med silikonpupper - som så mange andre kvinner. 

Vi har begge betalt mye for gummi/silikon, men jeg kan vedde på at din investering har gitt deg mer fysisk glede enn det min har. 

Anonymkode: 172bc...057

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skumleste bare hva han/hun skrev. 😂

Anonymkode: 9a29d...292

Gud bedre 🙈😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation

Hvor høy er dukken TS? 

Du kan kjøpe slike trekister, også sette på et par hengelåser. Hvis dama da spør, så kan du bare si at det er gammelt arvegods, tepper, duker osv. Jeg ville ikke pakket den i vanlige esker, for de er så lette å åpne. 

Skjønner godt at du ikke vil kaste den, på samme måte så kaster jeg ikke alt av mitt utstyr heller. Selv om man har kjæreste, så er det bare godt og sunt å unne seg litt egentid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Interessant dette her.

Damer har dildoer i forskjellige varianter og (urealistiske) størrelser - noen er sikkert ganske utfordrende for enkelte menns selvtillig - da er det "deal with it". 

Når mannen velger å ha et realistisk sexleketøy - som riktignok kan være utfordrende for selvbildet til enkelte damer - da er det "æsj, fysj, kast det" - osv.

Snakk meg om dobbeltmoral.

Jeg mener: menn må få lov å ha et seksualliv selv om de ikke er i et forhold. TS har valgt å ha en dyr RealDoll. Andre velger andre løsninger. Skal man være i et forhold med denne mannen må man tåle at mannen har hatt en fortid uten dame. Jeg antar at en hver levende kvinne av kjøtt og blod overgår selv den mest livaktige RealDoll slik at ingen kvinner burde føle seg truet av den.

Så lenge dere dater foreslår jeg at du pakker den inn og plasserer den i boden. Dersom dere skal flytte sammen er tiden inne for å avgjøre hva som skal være dukkens permanente fremtid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror ikke menn som kjøper dyre sexdukker og menn som dater/er i forhold befinner seg i samme segment. Det Venn-diagrammet er i så fall så ubetydelig at problemstillingen så og si er ikke-eksisterende.

Anonymkode: 42452...24e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
On 5/29/2018 at 5:17 PM, AnonymBruker said:

Det er vanskelig, men ikke umulig. Jeg rengjør den skikkelig så det blir ikke lukt. En av grunnene til at jeg har sexdukke er fordi jeg er svært opptatt av hygiene og helse så liker ikke sex med mennesker jeg ikke er 100% trygg på.  Men de som eventuelt skal kjøpe dukken av meg vet jo ikke det. Så derfor vil de jo vegre seg mot å kjøpe sexdukken fra meg. 

TS

Anonymkode: 82a30...d9f

Legger du den ut til 10.000 så må det jo finnes en incel der ute som synes det er et kupp

Anonymkode: 62e06...daa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 hour ago, Reputation said:

Hvor høy er dukken TS? 

Du kan kjøpe slike trekister, også sette på et par hengelåser. Hvis dama da spør, så kan du bare si at det er gammelt arvegods, tepper, duker osv. Jeg ville ikke pakket den i vanlige esker, for de er så lette å åpne. 

Skjønner godt at du ikke vil kaste den, på samme måte så kaster jeg ikke alt av mitt utstyr heller. Selv om man har kjæreste, så er det bare godt og sunt å unne seg litt egentid. 

Når jeg leste innlegget ditt så for meg begravelseskiste 😂 Ingen som vil tørre å åpne den nei!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke brydd meg. Hadde lagret den i boden og hvis spørsmål om sexleketøy dukker opp så forteller du henne at du kjøpte en slik en for lenge lenge siden. Men den ligger i boden så har vel egentlig bare prøvd den ut. Ikke fortell hvor mye den koster. Hvis hun spør hvorfor du ikke har kastet den så sier du at du kjøpte den på impuls, men den er for dyr til å kaste synes du. Dessuten ligger den bare der og du kommer ikke på at du har den. :)

Ikke lyv, men vri litt om på sannheten 

Anonymkode: 453bf...a61

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reputation
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leste innlegget ditt så for meg begravelseskiste 😂 Ingen som vil tørre å åpne den nei!

Hadde garantert ringt politiet hadde jeg funnet en slik kiste i kjelleren 😅😂

Endret av Reputation
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde ikke brydd meg. Hadde lagret den i boden og hvis spørsmål om sexleketøy dukker opp så forteller du henne at du kjøpte en slik en for lenge lenge siden. Men den ligger i boden så har vel egentlig bare prøvd den ut. Ikke fortell hvor mye den koster. Hvis hun spør hvorfor du ikke har kastet den så sier du at du kjøpte den på impuls, men den er for dyr til å kaste synes du. Dessuten ligger den bare der og du kommer ikke på at du har den. :)

Ikke lyv, men vri litt om på sannheten 

Anonymkode: 453bf...a61

Virkelig en flott start på et forhold gitt. Litt småløgn der og litt her.. 

Anonymkode: a1b39...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
  • 2 år senere...

Alle menn som kjøper sånt er avskum. Til og med de "voksne" dukkene ser ut som barn. Derfor hater jeg menn 😄

Anonymkode: 3e0ed...5d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...