Gå til innhold

Dere som har dyre sexdukke. Hva gjør dere når dere har dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tror faktisk at det er noen der ute som er faktisk villig til å kjøpe en brukt sexdukke til en god pris. Men spørsmålet er hvor du kan selge den uten å avsløre deg for finn.no krever vel en adresse? Eller evt høre om Kondomeriet er interessert?

Anonymkode: 77624...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Yakk! Selges brukte dildoen? Det er Ho verre enn å selge brukt undertøy! Brukte sikker!

Anonymkode: 9a29d...292

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøp deg et våpenskap og lås a' inn der!:) Kan du legge ut bilde sv "henne"?:)

Anonymkode: f5fce...6ca

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare finne fram lommelykt, spade etc. Kjøre dukka di ut i skogen midt på nett og begrave henne?

Miljøgris i tillegg??!?

Anonymkode: a1b39...b78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare og rulle under senga, blir det sexnekt så finner du bare frem plasteLine. Ikke verre enn dildoer. 

Endret av RoH
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Gjem den et sted. Hvis dama foreslår trekant en dag, kan du kanskje ta dukken fram :P :P 

Anonymkode: 2f15c...1c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er dissonans mellom å ha sexdukke og være på nippet til å få seg dame. Du trenger jo aldri det første om du har håp om det andre.

Denne problemstillingen er nok helt uvanlig.

Anonymkode: e1ec4...318

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har dukka et navn? 

Tøydukke Anna

Anonymkode: 3d424...75d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøydukke Anna

Anonymkode: 3d424...75d

Plastdukke anna 

Anonymkode: a1b39...b78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Her var det mange frekke (og noen morsomme) svar, håper du tar det med humor TS! ❤️ Jeg er selv bifil, og godt gift med en mann, og jeg kunne godt tenkt meg en sånn dukke selv, men det er for dyrt.. 😜 

Poenget er at det er flere damer i verden som absolutt ikke ville sett på en RealDoll som en dealbreaker, her liker vi begge å sprite opp ting med leketøy, og jeg har ingen problemer med tanken på at mannen min hadde hatt en slik da vi traff hverandre. Heller det enn en fyr som hadde ligget med en haug med damer som en annen sa.

Så pakk den godt inn, legg den i boden så lenge, og hvis det blir seriøst kan du etterhvert hinte til dama. F.eks vis henne bilde av noen Realdolls og si noe ala "oi, sjekk disse! De ser jo helt ut som ekte damer jo!", og så tolker du reaksjonen hennes. Hvis hun reagerer med avsky er det fare for at dukken må settes på lager, men det kan jo hende hun synes de er kule og fine sånn som jeg. :) Og dersom hun er positiv, og du ender med å vise frem din egen må du aldri si noe sånt som "jeg tok vare på i tilfelle forholdet vårt skulle bli slutt", men heller "jeg klarte ikke å kaste den, den var jo så dyr. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den, nå har jeg jo deg, og det frister ikke akkurat å gå tilbake til den etter å ha hatt sex med drømmedama!" ;)

Så kan du jo være så heldig at hun foreslår trekant, men det er nok lite sannsynlig. Men mest sannsynlig vil hun nok ikke be deg kvitte deg med den ihvertfall, og så slipper du å holde det hemmelig. :)

Ville ikke kastet den ihvertfall. Da blir det penger rett i do, og de dukkene er jo praktisk talt kunst. ;) Lager er tingen for langtidslagring. :) Lykke til! :)

Anonymkode: 676af...936

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alternativer:

1. Rull den inn i et gulvteppe, pass for all del på at beina ikke stikker ut. Legg det i kjelleren og vent på hylet den dagen den blir oppdaget.

2. Kle dukken opp i nissedrakt  hiv den på loftet og si at det er julepynt, på spørsmål om hvorfor nissen gaper sånn så bare si at det var montert en høyttaler der før som sa "Ho Ho er det noen snille barn her".

3. Bare si at du passer på den for en venn som er på Dikemark.

4. Si at du er veldig miljøbevisst og fant den i fjæra når du var ute og samlet plast og at du har tenkt å resirkulere den, liggeunderlag kanskje.

5. Kle den opp i regndress og sydvest, lag et trekors og sett den i hagen som fugleskremsel, skremmer sikkert mer enn småfugler.

6. Si at du har arvet den og har stor affeksjonsverdi siden den har vært i familien så lenge, dette viser samtidig at du er en familiens mann...damer er svak for sånt.

Anonymkode: f7481...631

Jeg dør!!! Hahaha

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det står ingen steder at den nye kjæresten hans ikke også er en sexdukke.

Anonymkode: e5c93...41a

At det var??

Haha, vil det si at han ditcher en sex dukke, for en annen sex dukke? 😂 Det budsjettet hadde jeg likt å se...

30k + x = 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjøp deg et våpenskap og lås a' inn der!:) Kan du legge ut bilde sv "henne"?:)

Anonymkode: f5fce...6ca

Et våpenskap 😂 Hva om hun ser det og (av all tilfeldighet) har interesse for jakt da? Whops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jerry Lee skrev:

Dyresexdukke?  Sau eller gris?

Gud bedre 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du seriøst eller?😂😂

Jeg håper på en måte han er det 😂 Samtidig...- ikke på vilkår 🙈

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 timer siden, Celly Rox skrev:

Jeg håper på en måte han er det 😂 Samtidig...- ikke på vilkår 🙈

Skumleste bare hva han/hun skrev. 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...