Gå til innhold

Dere som har dyre sexdukke. Hva gjør dere når dere har dame?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er mann og har en sexdukke. Nå dater jeg en dame og det kan kanskje bli et forhold. Men hva gjør jeg med sexdukken? Kommer nok ikke til å pule på dukken om jeg blir sammen med henne. På den andre siden betalte jeg 30 000 kroner for dukken så uaktuelt å kaste den. Lyst til å ha den til bruk om forholdet tar slutt.  Kan ikke se for meg at man får noe god pris om man selger brukte sexdukker heller. 

Så hva gjør dere som har dyre sexdukker?

Anonymkode: 82a30...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Edit: Ser jeg ikke skrev det eksplisitt. Men ønsker ikke at dama jeg dater og kanskje blir sammen med skal finne sexdukken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chicchi

Oppbevare den på et loft? Eventuelt leie et lager. 

Hvis det blir seriøst mellom deg og dama, kan du jo vurdere å kaste den, men inntil videre får du vel gjemme den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner liker jo som kjent ikke peniser, så kanskje denne dukken er perfekt som sexleketøy for henne også. Forsøk å bryte isen med litt forsiktig hinting, kanskje det blir trekant på deg.

Anonymkode: e5c93...41a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du får rense den og selge den.

Tenk å bruke 30 000 på noe slikt. Haha så ufattelig dumt og bortkastet.

Anonymkode: a1b39...b78

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje du er litt tidlig ute med denne problemstillingen så det blir nok sparsomt med svar fra likesinnede.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
8 minutter siden, Chicchi said:

Oppbevare den på et loft? Eventuelt leie et lager. 

Hvis det blir seriøst mellom deg og dama, kan du jo vurdere å kaste den, men inntil videre får du vel gjemme den.

Har ikke loft, men har kjellerbod. Men den boden er ikke så stor så ikke utenkelig at hun tilfeldigvis finner den om hun er nede i boden. Kan også være at jeg glemmer den helt og vi finner den sammen mens vi rydder i boden. Tenker det kan bli ukomfortabelt for oss begge. 

Leie et lager? Er det dyrt? Vil jo være snakk om å gjøre det i flere år. 

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får rense den og selge den.

Tenk å bruke 30 000 på noe slikt. Haha så ufattelig dumt og bortkastet.

Sjekket og folk blir advart mot å kjøpe brukte sexdukker. Rengjøringen er vanskeligere enn f.eks en dildo. Slik de kan ende som rene bakteriebomber. 

10 minutter siden, ElectricScum said:

Jeg tror kanskje du er litt tidlig ute med denne problemstillingen så det blir nok sparsomt med svar fra likesinnede.

Forstod ikke hva du mente.  Jeg bør vel ha funnet en løsning før hun eventuelt flytter inn?

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chicchi
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke loft, men har kjellerbod. Men den boden er ikke så stor så ikke utenkelig at hun tilfeldigvis finner den om hun er nede i boden. Kan også være at jeg glemmer den helt og vi finner den sammen mens vi rydder i boden. Tenker det kan bli ukomfortabelt for oss begge. 

Sjekket og folk blir advart mot å kjøpe brukte sexdukker. Rengjøringen er vanskeligere enn f.eks en dildo. Slik de kan ende som rene bakteriebomber. 

Forstod ikke hva du mente.  Jeg bør vel ha funnet en løsning før hun eventuelt flytter inn?

TS

Kommer an på hvor lageret ligger. Om du har bil, kan du kjøre dukka til et sted utenfor byene, hvor man kan få det ganske rimelig. 

Ellers kan du vel ta ut lufta og legge den i en eske hvor det har vært en tv, mikrobølgeovn eller noe annet som ikke avslører innholdet. 

Og du glemmer vel neppe den! Du får skrive en huskelapp på kodespråk til deg selv på esken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

image.png.008607e535042a06e99a9d6af4f30606.png

Anonymkode: a21b5...2e8

LOL. Den kunne vært meg frem til jeg traff dama jeg nå dater. :P

TS

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Desto større grunn til å destruere den. Lagre den i flere år kan du heller ikke da plasten råtner etterhvert.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Chicchi said:

Kommer an på hvor lageret ligger. Om du har bil, kan du kjøre dukka til et sted utenfor byene, hvor man kan få det ganske rimelig. 

Ellers kan du vel ta ut lufta og legge den i en eske hvor det har vært en tv, mikrobølgeovn eller noe annet som ikke avslører innholdet. 

Og du glemmer vel neppe den! Du får skrive en huskelapp på kodespråk til deg selv på esken.

Takk. Ja å kjøre den utenfor byen virker som en god ide!

Det er ikke en dukke man kan ta luften ut av så den tar en del plass. Men ja skal plassere den i en boks slik man ikke kan se innholdet og skal merke den slik jeg husker hva som er i den. 

Nei, glemmer ikke dukken om jeg ser boksen den ligger i. :P Men jeg kunne finne på å glemme at dama ikke burde få være i kjellerboden.  

TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Desto større grunn til å destruere den. Lagre den i flere år kan du heller ikke da plasten råtner etterhvert.

Tror ikke den kommer til å råtne. Stod at man kunne regne med å ha den "hele livet". Man får litt mer kvalitet enn badeleker når man legger ut 30 000 kroner. :)

TS

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo bod. Tape svarte søplesekker rundt så tør hun antageligvis ikke å spørre noe mer:)

Av nysgjerrighet: du sier den er vanskelig å vaske? Blir det ikke lukt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Siden du har fått dame nå, så er det en god sjanse for at du får dame igjen senere om det blir brudd, så kanskje du faktisk ikke trenger dukken lenger?

Ïkke bli stuck i sunken cost fallacy, der du ikke klarer velge det mest rasjonelle fordi du føler du har investert så mye i noe

Anonymkode: 1b591...743

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, visp said:

Du har jo bod. Tape svarte søplesekker rundt så tør hun antageligvis ikke å spørre noe mer:)

Av nysgjerrighet: du sier den er vanskelig å vaske? Blir det ikke lukt?

Det er vanskelig, men ikke umulig. Jeg rengjør den skikkelig så det blir ikke lukt. En av grunnene til at jeg har sexdukke er fordi jeg er svært opptatt av hygiene og helse så liker ikke sex med mennesker jeg ikke er 100% trygg på.  Men de som eventuelt skal kjøpe dukken av meg vet jo ikke det. Så derfor vil de jo vegre seg mot å kjøpe sexdukken fra meg. 

TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke den kommer til å råtne. Stod at man kunne regne med å ha den "hele livet". Man får litt mer kvalitet enn badeleker når man legger ut 30 000 kroner. :)

TS

All plast har begrenset holdbarhet så nei, den vil ikke vare hele livet ditt. Og uansett hva skal du beholde den for? Dama di hadde dumpa deg hadde hun visst om sen dukka. Det ser jeg fordi du er så ivrig på å skjule den.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig, men ikke umulig. Jeg rengjør den skikkelig så det blir ikke lukt. En av grunnene til at jeg har sexdukke er fordi jeg er svært opptatt av hygiene og helse så liker ikke sex med mennesker jeg ikke er 100% trygg på.  Men de som eventuelt skal kjøpe dukken av meg vet jo ikke det. Så derfor vil de jo vegre seg mot å kjøpe sexdukken fra meg. 

TS

Jeg ville aldri i livet kjøpt noe sånt brukt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...