AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg har dessverre fått min andre soppinfeksjon i skjeden:( Jeg prøvde canesten med stikk piller og krem, den har funket, men soppinfeksjonen er tilbake. Jeg har sett litt rundt på nettet at yoghurt naturell har fungert mot soppinfeksjon for mange. Har noen erfaring med dette? Hvordan gjør dere det, tar man en tampong og dypper den i yoghurt? Anonymkode: fef4e...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosatoast Skrevet 29. mai 2018 #2 Del Skrevet 29. mai 2018 Har aldri hørt om yoghurt, men jeg fikk sopp-infeksjon et par ganger etter hverandre. Jeg bare kjørte på med canesten , så ble det borte og har aldri hatt det siden da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Del Skrevet 29. mai 2018 Når du ikke blir kvitt problemet så er det andre vaner du har som skaper det. Bruker du for trange g strenger eller truser? Bruker du syntetisk blondestoff eller bruker du bomullstruser? Regel nr 1 for å forebygge sopp er luftig undertøy som puster, altså i bomull, og som ikke strammer. Mest optimalt er faktisk bestemortruser som er to størrelser for store Andre ting kan være at du bruker såpe eller parfyme i underlivet, eller ikke vasker deg nedentil etter du har svettet/trent eller hatt sex. Når det kommer til yoghurt så smører man skjeden med det, men canesten skal fungere bra det altså, men du må fjerne roten til problemet, som tydeligvis ikke er fjernet og da hjelper ingenting. Anonymkode: 78298...432 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rotemor Skrevet 29. mai 2018 #4 Del Skrevet 29. mai 2018 Enig med AB over. I tillegg må du vaske undertøyet hardt. Minst 60 grader. Yoghurt smøres overalt hvor du naturlig kommer til. Deretter kutt ned på sukker og sukkererstatningsholdige drikker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2018 #5 Del Skrevet 30. mai 2018 Jeg synes yoghurt naturell er like effektivt som canesten Anonymkode: fb852...3a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (På 30.5.2018 den 12.49): Jeg synes yoghurt naturell er like effektivt som canesten Anonymkode: fb852...3a7 Har du hatt cottage cheese aktig utflod? Anonymkode: abaab...c66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå