AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg skjønner ikke meg selv følelsemessig. Jeg fikk sånne følelser for han, men jeg er ikke noe interessert i å ta kontakt. Vil han treffes, så er det kjedelig. Da er det slutt på spenningen. Det er så grusom en nedtur å ikke virkelig falle for noen. For det kan ikke være det jeg har gjort? Men så blir jeg så sjalu når han gir andre oppmerksomhet. Men, jeg har ikke kontaktet han, for jeg er ikke sunn. Jeg bare skjønner ikke hvorfor jeg er slik. Hvordan kan det ha seg å bare være ute etter spenningen? Anonymkode: d9c48...e10
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Det er litt som en rus da, og i tillegg kanskje det også har litt med behov for bekreftelser i tillegg. Jeg tror det er mange som har sånn. Og veldig ofte når man er i det yngre sjiktet, men dette er noe som med høy sannsynlighet vil avta etterhvert. Anonymkode: 4c21b...3cb
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er litt som en rus da, og i tillegg kanskje det også har litt med behov for bekreftelser i tillegg. Jeg tror det er mange som har sånn. Og veldig ofte når man er i det yngre sjiktet, men dette er noe som med høy sannsynlighet vil avta etterhvert. Anonymkode: 4c21b...3cb Dessverre blir jeg 27 år i år! Ja, det er en kjempe rus. Jeg vil ikke være slem. Jeg er faktisk svært forsiktig med å sende signaler, slik at jeg ikke skal såre folk. Men så kommer det til han jeg tenner på, liker, beundrer utseendet og personligheten til! Jeg vil ha han, men hvorfor handler jeg ikke? Anonymkode: d9c48...e10
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Det kan jo hende det bunner i en frykt for å bli avvist eller såret. Usikkerhet er roten til alt vondt, vet du. Men hvis du syns det er kjedelig når han viser deg interesse, men blir mer interessert når du føler du ikke har taket på ham, da tror jeg du burde tenke over om det du ønsker mest er bekreftelsene fra ham, eller om du faktisk liker han. Er det det første som gjelder så er min mening at du må jobbe med å bygge selvfølelsen din slik at du ikke trenger så mye ytre bekreftelser. Er det det sistnevnte så må du tørre å gå utenfor komfortsonen, og tørre å vise han at du er interessert. No guts, no glory😊 Anonymkode: 4c21b...3cb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå