Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Et klassisk tilfelle. Hunder er voldelige tosker uansett som burde ha blitt utryddet etter min mening. Heller katt over hund, katter eier hardt og har mer sympati for de, de som liker hunder over katt er oftest selvhatende folk eller veganere 100%.

Endret av Roni
Videoannonse
Annonse
Skrevet

heller eieren som skulle blitt skutt

• Liker 1
Skrevet

Æsj for en video, stakkers hund :( Om noen er så redd for hunder burde de ikke jobbe som politi.. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
31 minutter siden, Roseh skrev:

Æsj for en video, stakkers hund :( Om noen er så redd for hunder burde de ikke jobbe som politi.. 

Yeah. Thats life. Kanskje jeg var litt for ekstrem i holdningen at alle hunder skal dø. Nå er jeg ikke fan av gigant hunder, men liker Border Collie hunder osv, men generelt dumme hundeeiere som slipper hunder løs er så lett å bli sur på bare. "Å den bare leker"(om den bjeffer nær en katt og slikt sånn tilbedning til hunder av hundeeiere) Åååå den bare leker med unger????. """Fordi hunder har aldri humørsvingninger og er forutsigbar tydeligvis, eksperter kan helt klart forstå hva hunder tenker og hva de føler, himmel og hav for et hav av lavpannede eselhoder""".... Litt sånn, bare føler det er en slags grei straff bare om hunden bare døde der og da bare for å være en idiot. Altså ofte har de ikke pene hunder så det er nesten ikke så ille om slike hundeeiere mister den hunden. Det er bare meg da. Høres litt kynisk ut men kan ikke forklare det bedre sorry. Men ja hundeeiere er kanskje værste folkene på jorda, hunder er som religion for dem så er nesten slik det er litt bra å bekvitt hvis det får de til å grine over deres idiotiske urealistiske syn på verden. Sorry men jeg klarer ikke de folka så å ta bort det de er aller helst glad i er nesten en fryd noen ganger

Endret av Roni
Skrevet

For noen holdninger du har, TS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

KG elsker sosiopater. Du har kommet til riktig sted.

Anonymkode: 50129...32d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel eieren som er problemet, ikke hunden...

Anonymkode: 1e40f...e06

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Roni skrev:

Yeah. Thats life. Kanskje jeg var litt for ekstrem i holdningen at alle hunder skal dø. Nå er jeg ikke fan av gigant hunder, men liker Border Collie hunder osv, men generelt dumme hundeeiere som slipper hunder løs er så lett å bli sur på bare. "Å den bare leker"(om den bjeffer nær en katt og slikt sånn tilbedning til hunder av hundeeiere) Åååå den bare leker med unger????. """Fordi hunder har aldri humørsvingninger og er forutsigbar tydeligvis, eksperter kan helt klart forstå hva hunder tenker og hva de føler, himmel og hav for et hav av lavpannede eselhoder""".... Litt sånn, bare føler det er en slags grei straff bare om hunden bare døde der og da bare for å være en idiot. Altså ofte har de ikke pene hunder så det er nesten ikke så ille om slike hundeeiere mister den hunden. Det er bare meg da. Høres litt kynisk ut men kan ikke forklare det bedre sorry. Men ja hundeeiere er kanskje værste folkene på jorda, hunder er som religion for dem så er nesten slik det er litt bra å bekvitt hvis det får de til å grine over deres idiotiske urealistiske syn på verden. Sorry men jeg klarer ikke de folka så å ta bort det de er aller helst glad i er nesten en fryd noen ganger

Jeg har katt, og har tidligere hatt hund, og katten min er søren vill og gal til tider. Hyper, og flyr vegg i mellom. Men det er bare lek og hun vil bare ha kos og oppmerksomhet :) Men fy så hun kan klore og bite selvom det bare er kos. Vil nå si hunden min var mer stabil. Men den hunden i videoen ble ikke sluppet ut. Det var politiet som ringte på og eieren åpnet. Så pilte hunden ut, mest sannsynlig bare for å hoppe på politimannen og kose, slik som mange hunder gjør når man kommer inn døren. Takler ikke politi en liten hund som den, så ligger de dårlig an når de faktisk møter på noe skummelt. Ikke alle er skapt for å være politi.

Du er nok bare redd for hunder selv, og derfor du hater de :fnise: Ærlig sak det. 

Anonymkode: 90bf7...578

AnonymBruker
Skrevet

Wow. Du burde skaffe deg hjelp Ts. Sånne holdninger som du utviser her er ikke sunt.

Anonymkode: 3c585...9bf

AnonymBruker
Skrevet

Hunder skal alltid være i bånd! 

Anonymkode: b4ab9...60d

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hunder skal alltid være i bånd! 

Anonymkode: b4ab9...60d

Hund i bånd inne, seriøst. På egen tomt? 

Anonymkode: 31dc4...7fe

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...