AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 I juni får vi lærere feriepenger, men noe av det er vel også lønn? Når man er i ulønnet permisjon den måneden og ikke skal ha lønn, er det noen som vet hvor mye man får som er feriepengene? Anonymkode: 04d44...7ed
naerin Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Man får lønn for 4 uker pluss feriepenger. Og så trekkes man for 5 uker ferie. Du får ikke lønn, bare feriepenger. Men du kan heller ikke trekkes for ferie hvis du er i ulønnet permisjon i sommer.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Alt er feriepenger. 😊 Anonymkode: 77d95...f2e
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 24 minutter siden, naerin skrev: Man får lønn for 4 uker pluss feriepenger. Og så trekkes man for 5 uker ferie. Du får ikke lønn, bare feriepenger. Men du kan heller ikke trekkes for ferie hvis du er i ulønnet permisjon i sommer. Jeg har jo ferie, den ble bare tatt ut tidligere. Jeg har da ulønnet i juni og skjønner ikke helt hva jeg kommer til å få utbetalt da Anonymkode: 04d44...7ed
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har jo ferie, den ble bare tatt ut tidligere. Jeg har da ulønnet i juni og skjønner ikke helt hva jeg kommer til å få utbetalt da Anonymkode: 04d44...7ed Da får du feriepenger minus ferien du har tatt ut. Anonymkode: d90a8...250 1
Jobbermedbarn Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 Når hadde du ferien da, og er du sikker på du ikke ble trukket da? Hvis ikke blir du nok trukket nå, evt første mnd du har lønn igjen!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 Hmm.. Hatt ferie nå nettopp, og ikke blitt trukket for det, så regner med at det kommer neste måned. Men om jeg får feriepenger minus fem uker blir det ikke mye igjen. 😂 -TS Anonymkode: 04d44...7ed
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm.. Hatt ferie nå nettopp, og ikke blitt trukket for det, så regner med at det kommer neste måned. Men om jeg får feriepenger minus fem uker blir det ikke mye igjen. 😂 -TS Anonymkode: 04d44...7ed Det vanlige er at man får lønn som vanlig når man avvikler ferie, og så trekkes man for all ferien i juni - samme måned som feriepengene utbetales. Hvis du har ulønnet permisjon i juni, vil det da bli feriepenger minus trekk for fem uker ferie. Så da blir det ikke så mye igjen nei, men noen kroner blir det jo. Anonymkode: f3f92...bf8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: I juni får vi lærere feriepenger, men noe av det er vel også lønn? Når man er i ulønnet permisjon den måneden og ikke skal ha lønn, er det noen som vet hvor mye man får som er feriepengene? Anonymkode: 04d44...7ed Bare feriepenger i juni. Junilønna utbetales i juli (og kun det). Anonymkode: f209c...239
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå