AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg er invitert med på en sommerfest, på et hotell en tidligere kollega jeg ikke kom overens med jobber. Og jeg gruer meg, så fryktelig. At jeg bare har lyst til å melde avbud. Men det får meg til å føle meg så pinglete. Og da lar jeg engstelsen og denne personen vinne. Jeg vil gjerne på festen, men jeg vil ikke møte denne personen. Jeg vet at denne personen sannsynligvis er der, fordi jeg oppdaget dette på Facebook, og det står at denne personen skal delta. Anonymkode: f2f3a...967
Tockit Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Jeg syns du bør dra om du selv har lyst. Ikke la denne personen stå i veien for at du skal ha det koselig. Det er ingen som tvinger deg i å snakke med han/hun. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Hev deg over denne personen. Prøver hun/han å slenge skit, så himle med øynene, snu deg og gå. Det er det verste du kan gjøre mot sånne folk 😄 Anonymkode: ac209...911 1
louisandsteve Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Dra uansett hvor lite det frister!! Ikke la den idioten vinne! 1
Gjest andysowhat Skrevet 30. mai 2018 #5 Skrevet 30. mai 2018 Vis du melder avbud, så sier du også at denne mobberen av en tyrann får lov å bestemme over livet ditt. Du lar ikke onde drittunger bestemme over livet ditt vel? Vist du lar onde drittunger bestemme over deg, så burde du ta deg en lite runde med den indre helten din. Bli modig, bli rettferdig og ikke la noe slikt styre det du liker, har krav på, har lyst til eller noe annet. Dette er ditt liv og det er også viktig. Det er kanskje ikke viktig for mobberen, men det er viktig for deg. Så utfold deg slik at du er viktig for degselv. Det er ingen annen måte om du ønsker et positivt liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå