AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Da tenker jeg på menn fra forskjellige kulturer. Jeg føler at vi i scandinavia er sånne som bare blir underdanige, utsatt for vold og advart og passet på hele tiden! mens øst europeiske jenter, de bare kjører på som de vil mer. Hvorfor er det slik? De har ikke denne enorme skepsisen til alt og alle. Føler vi i nord, særlig Norge, blir så innestengt på en måte. Anonymkode: afc78...1c8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Du er naiv om du tror de ikke blir passet på og advart de også. Anonymkode: feb1b...a60 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er naiv om du tror de ikke blir passet på og advart de også. Anonymkode: feb1b...a60 jammen de gjør som de vil. Og det er mange forhold som går bra. Og hvorfor MÅ alle muslimske menn være onde? Det er slik det blir fremstilt i hvertfal. Anonymkode: afc78...1c8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/nzErd/600-000-kvinner-utsettes-aarlig-for-partnervold-i-russland Anonymkode: 71553...29e 2
Carrot Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 Denne tråden forvirrer meg - hva er det egentlig TS mener sette fokus på? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jammen de gjør som de vil. Og det er mange forhold som går bra. Og hvorfor MÅ alle muslimske menn være onde? Det er slik det blir fremstilt i hvertfal. Anonymkode: afc78...1c8 Altså hvis disse østeuropeiske damene ikke dater østeuropeiske menn er det med sin grunn 😂 Jeg er opprinnelig fra Øst-Europa, altså foreldre fra Øst-Europa. Jeg er født og oppvokst i Norge og jeg fik aldri lov til å date noen somnhelst annen enn menn fra mitt eget land. Jeg holder meg langt unna østeuropeiske menn på grunn av mentaliteten dem har og dårlig kvinnesyn. Jeg flyttet ut da jeg var 18 og har null kontakt med min familie. Nettopp fordi jeg vil date hvem jeg vil 🙂 så selvom øst europeiske kvinner dater hvem de vil så betyr det ikke at de er mer liberale og at det er akseptert i den delen av Europa langt ifraaa. Det betyr bare at kvinnene har mer bein i nesa og gjør hva faen dem vil. Ikke alle da. Anonymkode: 04264...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/nzErd/600-000-kvinner-utsettes-aarlig-for-partnervold-i-russland Anonymkode: 71553...29e Ja da. Men hvorfor er menn slik? Og hvorfor forventes det av andre at en kvinne skal behandles slik når hun er så "naiv" å finne seg en mann med annen bakgrunn? Anonymkode: afc78...1c8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Altså hvis disse østeuropeiske damene ikke dater østeuropeiske menn er det med sin grunn 😂 Jeg er opprinnelig fra Øst-Europa, altså foreldre fra Øst-Europa. Jeg er født og oppvokst i Norge og jeg fik aldri lov til å date noen somnhelst annen enn menn fra mitt eget land. Jeg holder meg langt unna østeuropeiske menn på grunn av mentaliteten dem har og dårlig kvinnesyn. Jeg flyttet ut da jeg var 18 og har null kontakt med min familie. Nettopp fordi jeg vil date hvem jeg vil 🙂 så selvom øst europeiske kvinner dater hvem de vil så betyr det ikke at de er mer liberale og at det er akseptert i den delen av Europa langt ifraaa. Det betyr bare at kvinnene har mer bein i nesa og gjør hva faen dem vil. Ikke alle da. Anonymkode: 04264...a0c Hva er det med dette kvinnesynet over ALT ? Er det BARE i Norge det er bra kvinnesyn? Og er ikke kvinnesyn individuelt? Kan ikke menn bli glad i noen? Jeg er ihvertfal en norsk kvinne uten bein i nesa! Anonymkode: afc78...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 I østeuropa er partnervold og vold mot kvinner mer akseptert. også kvinners vold mot menn. De kommer ikke unna med det, de blir bare banka opp ti ganger mere. Forøvrig kan jeg nevne at jeg kjenner ingen muslimske personer som er onde. Generaliseringene dine er litt ute på ville veier altså Anonymkode: 2d6f6...bce 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #10 Skrevet 29. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: jammen de gjør som de vil. Og det er mange forhold som går bra. Og hvorfor MÅ alle muslimske menn være onde? Det er slik det blir fremstilt i hvertfal. Anonymkode: afc78...1c8 Nei, forholdene går ikke bra. Stacey Doley har en dokumentar på dette med partnervold i russland, og er hjemme hos flere av kvinnene utsatt for vold. Alle har jævlige forhold, untatt hun ene, hun hadde skrevet bok om at det var greit å slå sin partner så hun og gubben slo hverandre som en del av hverdagen. Så ikke sunt ut det heller, selvom hun sa at det var vanlig for dem. Mannen måtte avbryte hun flere ganger for hun fikk ikke lov til å si ting han ikke hadde akseptert at hun sa først. Anonymkode: 2d6f6...bce
Gjest ilsep Skrevet 29. mai 2018 #11 Skrevet 29. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det med dette kvinnesynet over ALT ? Er det BARE i Norge det er bra kvinnesyn? Og er ikke kvinnesyn individuelt? Kan ikke menn bli glad i noen? Jeg er ihvertfal en norsk kvinne uten bein i nesa! Anonymkode: afc78...1c8 Så patetisk å lage en ny kvinnehetsetråd hva?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #12 Skrevet 29. mai 2018 1 time siden, ilsep skrev: Så patetisk å lage en ny kvinnehetsetråd hva? Kvinnehets?? Det er fakta, i hvertfal slik jeg ser det. Kvinnesyn, det ødelegger jo all lykke i forhold. Det er både kvinners og menns skyld. Menn har kvinnesynet, mens kvinner godtar kvinnesynet. Vi kommer ingen vei med å ta til takke med "men der er det så dårlig kvinnesyn at vi ligger enkelt og greit unna". Vi må forandre på dette ved å vise at vold ikke er akseptert. det tar jo generasjoner. Men jeg skjønner ikke dette behovet for vold i utgangspunktet. Anonymkode: afc78...1c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå