Gjest Coolaid Skrevet 28. februar 2005 #1 Skrevet 28. februar 2005 Ok, jeg kan ingenting om data.... Jeg trenger en billig skriver, ikke noe fancy, for det meste til å skrive jobbsøknader osv....Kan godt handle på nett. Noen som har noen forslag?
Mrs. B Skrevet 1. mars 2005 #2 Skrevet 1. mars 2005 Komplett har masse skrivere. Kjøpte denne til svigerfar til jul og han er veldig godt fornøyd. Holder i massevis til de fleste.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 Hvor mye skrivern koster er uvesentlig, du må kjøpe printer med billig blekkpatroner. Blekket koster nesten like mye som printern og de går jo tomme. Så sjekk prisen på blekkpatronene før du kjøper. Har hørt at Epson har billig blekk. Jeg overtok en printer etter en venn, og sistgang jeg skulle kjøpe blekk til den ble jeg råda av flere (både data-nerd venner & butikk menn/damer) om at jeg heller burde kjøpe ny printer for koster bare 200 kr mer enn ny blekkpatron, og blekket til andre printere er MYE billigere. HP er ikke kjent for å ha billig blekk.
Pringle Skrevet 21. juli 2013 #4 Skrevet 21. juli 2013 (endret) Nå har det gått noen år, men det er fremdeles samme problemstillinger som rår. Det er bare blitt litt vanskeligere for kundene! Jeg fikk råd om å kjøpe Epson-skriver da jeg skulle ha ny i fjor vår, for de bruker individuelle blekkpatroner (svart, cyan, magenta, gul), og de var billige. Så jeg kjøpte en Stylus SX235W og var veldig fornøyd med det. Men det hjelper jo for pokker ikke når det er utløpsdato på blekkpatronene! Jeg skriver mest ut i bare svart, og ikke så ofte heller, men nå er det krise! Jeg skal snart reise bort, og billetten ligger i PDF-format på PC-en, og den skal skrives ut av meg. Jeg trodde alt var i orden, men utskriften ble dårlig, og når jeg prøver nå, kommer det bare feilmeldinger om at det er tomt for blekk. Både skriveren og programmet forteller at det er tomt for magenta og cyan, mens det er litt gult igjen, og den svarte er nesten full! Jeg har lest manualen, og det står beskrevet hvordan man kan be skriveren om å skrive ut med bare svart når det er tomt for farget blekk (gråtoner og laveste kvalitet). Men den vil ikke! Gir bare beskjed om at det er tomt og at skriveren er frakoblet! Ett eller annet sted så jeg at produksjonsdato for patronene var på nyåret 2012. Snedig hvis Epson lar dem slutte å virket etter en gitt tid! Jeg har prøvd å stille datoen tilbake til mars i fjor, men det hjalp ikke. Slå av og på PCen og oppdatere driveren hjalp ikke. Riste på patronene hjalp ihvertfall ikke. Jeg kan selvfølgelig kjøpe nye patroner i morgen, men hva om de heller ikke blir godkjent? Skal jeg kjøpe alle nye, eller trenger jeg bare å bytte ut de som faktisk er tomme? Bør jeg kjøpe de som det er minst blekk i siden jeg i alle fall ikke skriver ut så mye? Er det nødvendig å ta en utskrift hver 2-3 uke som jeg har lest anbefalt? Og bør jeg fjerne de patronene som jeg allerede har tuklet med, eller bør de sitte i til jeg får nye? Endret 21. juli 2013 av Pringle
Pringle Skrevet 22. juli 2013 #5 Skrevet 22. juli 2013 Oppdatering - jeg fikk hjelp med utskriften, sånn for alle tilfellers skyld og kjøpte en pakke med patroner i alle fargene. Installasjonen var grei, og det funker helt fint.
Lutetium 71 Skrevet 23. juli 2013 #6 Skrevet 23. juli 2013 Til alle som skal ha en enkel printer: Kjøp laserskriver før blekkmafian tar deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå