AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg kommer fra en relativt stor by og er sjeldent på dater. Jeg datet en ved juletider i en månedstid. La oss kalle han "Daniel". Vi møttes en del ganger, har hatt sex. Hyggelig fyr, men han klarte ikke snakke om følelser. Eller.. Jeg ser jo nå at det var tegn på at han "faktisk ikke var interessert", for han kalte meg aldri pen eller fin, god, skjønn - bare deilig, og det var når vi hadde sex 😅 Jeg har skrevet om han her på forumet før, da jeg synes det var vanskelig å tolke han. "Daniel" er dessuten relativt godt kjent etter å ha vært fotballspiller i mange år - noe som resulterte i at han syntes det var slitsomt å gå ut noe sted - for noen kom alltid opp til oss. Dere svarte selvfølgelig at varsellampa mi burde lyse og at han ikke virket noe særlig interessert. Dere hadde rett og det gikk selvfølgelig ut i sanden 😅 Først nå igjen lastet jeg ned Tinder og jeg begynte å snakke med en kar i forrige uke, vi kaller han "Patrick". En helt annen personlighet enn "Daniel". Vi fant tonen ganske fort og det er sjeldent for min del. "Patrick" la meg til på Snap og vi fortsatte å snakke der. Vi avtalte å møtes nå til helgen og han er er rett og slett bare så herlig og oppmerksom. Jeg visste hva "Patrick" jobbet som, for han jobbet for en fotballklubb - men jeg visste ikke hvem. Jeg spurte, og det viste seg å være samme klubb som "Daniel" spilte for. Jeg begynte å snoke litt rundt, for jeg og "Daniel" er fortsatt venner på Facebook, og det ser ut som de er utrolig gode venner. Nå skal det sies at "Patrick" og har jobbet i psykiatrien - så han har bare jobbet med denne klubben nå nylig. Det jeg lurer på, forteller jeg "Patrick" om at jeg datet en av bestekompisene hans? Gjør jeg dette i såfall før vi møtes eller når vi møtes? "Patrick" virker som en fantastisk fin fyr og dette er en så stor by, så det er jo så typisk at de to er kompiser 🙈 Anonymkode: bd141...645
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Nei, ser ikke noe poeng i å fortelle Patrick om det. Hvis de er så nære at det er relevant for han så vil han få høre det før eller senere av Daniel uansett, men sannsynligvis ikke med mindre det blir noe veldig seriøst ut av dg og Patrick. Menn snakker ikke om alle damene de snakker med eller dater, de nevner bare navnet på de som faktisk er "møte-familien-materiale". For ordens skyld ville jeg slettet Daniel på faceook så Patrick ikke så vi var venner og kunne funnet på å spørre "Øy, så du også kjente Mathilde?". For man vil hvertfall ikke at noe sånt skal spolere før man har blitt godt kjent og fått sterke følelser for hverandre, for da kan det plutselig vektlegges mer enn det egentlig trenger. Får du skjult det til dere faktisk har fått sterke følelser for hverandre så er det ingenting å vektlegge da blir det bare en bagatell om fortiden og ikke en potensiell dealbreaker. Anonymkode: 59e27...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå