Gjest Letti Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 Noen må jeg fortelle det til og det må bli her.... Har lenge slitt med overvekt, men har prøvd og gjøre noe med det. Men jeg kommer til ca 82 kg og da stopper kroppen. Nå har jeg vært syk siden jul og etter mange tester har de funnet ut at jeg ikke tåler melk, sukker, mange forskjellige frukter, e-stoffer, fargestoffer og at kroppen mangler utrolig mye av forskjellige ting. Nå har jeg tatt masse produkter i tre fire uker, vært veldig standhaftig og gått mye, og i dag stoppet vekta på 79.1. Det er ikke langt under 80 kilo, men for meg et helt hav. Målet er ca 60 kilo. Og det skal jeg klare...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eføy Skrevet 28. februar 2005 #2 Del Skrevet 28. februar 2005 Så flott! Gratulerer! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #3 Del Skrevet 28. februar 2005 Så flott!!!! Alltid moro når folk som står på og sliter lykkes. Du vil...derfor får du det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 28. februar 2005 #4 Del Skrevet 28. februar 2005 Kjenner meg igjen i det du skriver, har selv stagnert på en viss vekt BRA JOBBA, GRATTIS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Letti Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 Hei! Takk for svar! Jeg har ønsket dette lenge, men det har alltid sklid ut. Men i og med at jeg blir så dårlig hvis jeg nå ikke er veldig slavisk, så er det kke så vanskelig. Forrige tirsdag stod vekta på 83.9 og i dag 79,1. Fire kilo......selvfølgelig mye vann før det går på fettet løs, men det er en start. Det er jo motiverende i seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nefertiti Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 Gratulerer!! Du er på rett vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Flott det. Men, ikke sats på like stort vekttap pr uke fremover. Sakte, men sikkert gir bedre resultat, som du helt sikkert vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 28. februar 2005 #8 Del Skrevet 28. februar 2005 GRATULERER!!! Og lykke til videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviin Skrevet 28. februar 2005 #9 Del Skrevet 28. februar 2005 Gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2005 #10 Del Skrevet 28. februar 2005 GRATULERER SÅ MYE!!! Jeg vet hva det vil si å slite med vekta - og jeg vet hvor deilig det er når man klarer å gå ned! Lykke, lykke til videre!!! K Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #11 Del Skrevet 28. februar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå