AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Jeg skjønner ikke hvor i eggløsningen det er best å ha sex på. I går morges tok jeg en test, og den var veldig negativ. I dag morges tok jeg ny test som fikk ganske kraftig strek, antar om at jeg tar en senere i dag er den kanskje enda sterkere?! Men når i forhold til dette bør vi ha sex. Er det for sent i ettermiddag/kveld? Burde vi hatt i går? Jeg tror det er for sent i morgen, eller....? Anonymkode: 2f17b...c5c
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 Dere har sex når el testen er positiv. Da er el ventet de neste 36 timene. Anonymkode: 6c14e...523
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Jo mer sex dere har fram mot eggløsningen, desto bedre er det egentlig. Men det viktigste er at dere har sex når testen er helt positiv, for da er det ikke lenge igjen til egget kommer (12-36 timer ca). Hele greia er ganske detaljert forklart her: http://hvordanbligravid.com/egglosningstester/ Lykke til! Anonymkode: a6a99...866
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 vel, det beste er å ha sex rett FØR positiv eggløsningstest. Men selvsagt også når testen er positiv Anonymkode: 3125a...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå