AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #1 Skrevet 29. mai 2018 Hei! Er det noen her som har erfaring med disse? Jeg skal flytte til en studenthybel, og ser nå at de fra tid til annen har problemer med veggedyr. Hva kan jeg gjøre for å unngå å få det på hybelen, og enda viktigere - unngå å spre det til leiligheten jeg flytter til neste gang (forhåpentligvis ganske fort)? Jeg må ho bare anta at det ikke er veggedyr der, per idag, men det skader jo ikke å ta noen forholdsregler. Finnes det forsikringer mot dette? Gjelder de på steder med en tilbakevendende problematikk? Får man kjøpt plasttrekk til sengen noe sted? Tenkte også å ha dobbeltsidig tape rundt sengebena. Om jeg først skulle få det - må alt av møbler og klær kastes? Eller er det vanlig å bruke f.eks frysecontainer, og det hjelper? Hvem betaler vanligvis for dette? Ååå, kjenner at det klør over hele kroppen når jeg skriver dette. Jeg skulle så gjerne takket nei til hybelen, men jeg har ikke råd. Svar settes stor pris på! Anonymkode: 42527...8a3
Duff Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Det bør du høre med utleier om, jeg synes det er rart om ikke studentsamskipnaden har en ordning på det. Jeg har forsikring som dekker veggdyr men det er en villaforsikring, det kan du ikke tegne på en studenthybel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå