Gå til innhold

Psykologisk Thriller filmer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke Get out og Lights out litt mer grøsser/skrekk? 

Jeg synes det er så synd at det blandes så voldsomt, for jeg tør ikke se grøssere/skrekk. Psykologiske thrillere derimot, føler jeg er mer litt småskumle filmer der løsningen er en helt annen enn den du så for deg.

Anonymkode: e2b25...c59

Jeg er enig med deg. Jeg så den listen som ble linket til på forrige side, og der var det blandet inn horror også. Jeg tør ikke å se filmer som The Ring og Exorsist og sånn. Blir redd bare av å tenke på de filmene. Jeg er skikkelig pyse, jeg klarer ikke legge fra meg handlingen når filmen er over, så jeg blir redd for "resten av livet". The Blair Witch Project og The Grudge er to eksempler på det. 

Ellers likte jeg veldig godt "Hånden som rører vuggen" og "Ung kvinne søker" (husker ikke originaltitlene) 

Og så finnes det en til med Rebecca de Morney jeg liker. Hun spiller med Antonio Banderas. Om en stalker som skremmer henne og Banderas er politimann som skal finne hvem som er stalkeren før det går for langt. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Catalina Culès skrev:

The Others, bra film, ja.

Syns The Others er skummel, jeg. Mer i retning skrekk kanskje?

Anonymkode: ddb11...272

Skrevet

Likte godt Bad influence (Rob lowe), the keeper (Harvey Keitel), geralds lek (mer grøss), Shattered (+?) med Gerard Butler og Pierce Brosnan. Kommer sikkert på flere. 

Skrevet
On 6/4/2018 at 9:58 AM, AnonymBruker said:

Er ikke Get out og Lights out litt mer grøsser/skrekk? 

Jeg synes det er så synd at det blandes så voldsomt, for jeg tør ikke se grøssere/skrekk. Psykologiske thrillere derimot, føler jeg er mer litt småskumle filmer der løsningen er en helt annen enn den du så for deg.

Anonymkode: e2b25...c59

Jeg skjønner hva du mener, men jeg føler Get Out kan kategoriseres under både psykologisk thriller og skrekk. Den er rett og slett såpass original at den er en dose begge deler. Get Out er jo skummel pga temaet den belyser. Men grunnen til at den fungerer er den psykologiske delen. Det er det som gjør den skummel.

Det er selvfølgelig helt greit å være uenig i det, og jeg anbefaler uansett alle om å se den, for den er rett og slett helt fantastisk.

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet om noen bra som ligger på hbo nordic?

Skrevet

Fear Island er utrolig bra! Anbefaler virkelig å se den!! ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...