AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Det er veldig få jeg finner seksuelt attraktive. Det må være en kombinasjon av at jeg syntes de er dritt deilige å at jeg liker personligheten deres/kjemien mellom oss. Andre menn avviser jeg, men kommer en med den kombinasjonen så blir jeg nesten småhekta. Det verste er at da mister de interessen helt – også seksuelt?!!?! Det ender opp med at vi ikke gjør noe men at det blir mye teasing fra deres side å jeg som napper på. Jeg sendte han ene kl 3 om kvelden om vi skulle gjøre noe gøy sammen så får "I know you want this, but you can't touch" attitude tilbake??? Hvis de ikke er interessert hvorfor ikke bare ghoste meg eller slette meg? Hilsen Jente 21 Anonymkode: b2203...386
Resignert Skrevet 29. mai 2018 #2 Skrevet 29. mai 2018 Hvorfor ikke skrive på norsk? Er du innvandrer, eller? 1
Katten.2.0 Skrevet 29. mai 2018 #3 Skrevet 29. mai 2018 3 hours ago, Resignert said: Hvorfor ikke skrive på norsk? Er du innvandrer, eller? 9
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 Du forklarer deg barnslig. Klokken 3 er aldri kvelden. Du kan ikke forvente så mye fornuft av folk midt på natten. Hva er det du lurer på, TS? Anonymkode: 9b7d2...4d0 5
Resignert Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 3 hours ago, Katten.2.0 said: "Facepalm x 3, teasing, ghosting, attitude..." Er det galt å reagere på forsøpling og banalisering av språket vårt? Fortsatt er det norsk som bør brukes i Norge. Og, nei, jeg har ingen problemer med fremmedspråk heller. Men alt til sin tid og sted. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 9 minutter siden, Resignert skrev: "Facepalm x 3, teasing, ghosting, attitude..." Er det galt å reagere på forsøpling og banalisering av språket vårt? Fortsatt er det norsk som bør brukes i Norge. Og, nei, jeg har ingen problemer med fremmedspråk heller. Men alt til sin tid og sted. Ny her? Du må aldri nevne eller antyde noe om språk eller innvandring, det er ikke greit i det hele tatt. Alle har krav på å forsøple språket, uten kommentarer. Språket er ikke noe å ta vare på mener de fleste, og da blir det slik. Anonymkode: 0de7b...cc1 3
Katten.2.0 Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 1 hour ago, Resignert said: "Facepalm x 3, teasing, ghosting, attitude..." Er det galt å reagere på forsøpling og banalisering av språket vårt? Fortsatt er det norsk som bør brukes i Norge. Og, nei, jeg har ingen problemer med fremmedspråk heller. Men alt til sin tid og sted. Det er noe annet å reagere på forsøpling og banalisering av språket vårt og "er du innvandrer, eller?" 3
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 Pussig vri denne tråden tok gitt🤔😃😃 Anonymkode: 27a76...187 2
Gjest Axl Skrevet 30. mai 2018 #11 Skrevet 30. mai 2018 Nei menn liker ikke oppmerksomhet. Kun kvinner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå