Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet hvor lett eller vanskelig, det er å få fjernet løs hud på lårene? Jeg er en jojo slanker, og gått opp og ned så mange ganger i vekt. Så huden på lårene er ikke fin. Men nå forteller venner meg, at jeg vil ikke få det dekt. Men hadde jeg tatt slanke operasjon, så hadde jeg fått det dekt. Stemmer dette? Eller hva må til for å få det dekt?

Anonymkode: a4e0d...b4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er færre og færre som får det dekket og hovedkravet er såvidt jeg vet at man har fysiske plager med løshuden. F.eks at man får sår eller sopp i foldene. Det er sjelden dette dekkes kun av estetiske årsaker lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor lett eller vanskelig, det er å få fjernet løs hud på lårene? Jeg er en jojo slanker, og gått opp og ned så mange ganger i vekt. Så huden på lårene er ikke fin. Men nå forteller venner meg, at jeg vil ikke få det dekt. Men hadde jeg tatt slanke operasjon, så hadde jeg fått det dekt. Stemmer dette? Eller hva må til for å få det dekt?

Anonymkode: a4e0d...b4d

Det har ikke noe å si om du har tatt operasjon eller ikke i forhold til om du får det dekt eller ikke. Du må ha fysiske plager med det for å få det dekt, og det skal det mye til for å få. At den ikke er fin er ikke under dette, det må du nok dekke på egen regning. Du får begynne å spare.

Anonymkode: 59620...873

AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe å si om man kan få det dekt eller ikke. Faktum er at du er en jojoslanker (du skrev er, ikke var), og da er det ikke noen vits med en slik operasjon uansett. På samme måte som at jojoslankere ikke får dekt slankeoperasjoner.

Anonymkode: 92283...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Er bare å spørre legen din. Men krever vel at vekta er stabil en god stund før det blir aktuelt. Fått fjernet hud på magen. Ikke pga smaking men pga graviditet. De fjernet en halv meter hud. Det fordi den gnagde.

Anonymkode: b8a91...dbb

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å spørre legen din. Men krever vel at vekta er stabil en god stund før det blir aktuelt. Fått fjernet hud på magen. Ikke pga smaking men pga graviditet. De fjernet en halv meter hud. Det fordi den gnagde.

Anonymkode: b8a91...dbb

Om man ikke har noen fysiske plager , men det hele er kosmetisk, så kan man egentlig spare seg de konsultasjonspengene hos fastlegen spør du meg. Da får man det uansett ikke dekt.

Anonymkode: 59620...873

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...