blå Skrevet 28. februar 2005 #1 Del Skrevet 28. februar 2005 Nå har jeg prøvd å: sykle, jogge, gå, svømming, aerobic, stepp, spinning, forskjellige steppmaskiner....og jeg syns det er gørr, det er et ork og gjøre det. Hvordan skal jeg få opp kondisen? (spør jeg om det umulige???? :-( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 28. februar 2005 #2 Del Skrevet 28. februar 2005 Snøballkrig. Leke Tarzan (ikke jane). Hinderløype. Kampsport. Kickboxing er en av de bedre allround-idrettene. Vil gå for det siste, da det er greit med litt rammer, men lek gjerne litt i ny og ne for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 28. februar 2005 #3 Del Skrevet 28. februar 2005 Hoppe tau? Trampoline (å jada - det er slitsomt det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 28. februar 2005 #4 Del Skrevet 28. februar 2005 Putekrig Dårlig med snø her, gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_sannheten_ Skrevet 28. februar 2005 #5 Del Skrevet 28. februar 2005 synes spinning er en utrolig bra og morsom måte å komme i form på jeg da:) -du kan jo gå på ski. ta med deg noen venner og kos dere sammen. dere kan for eks lage en konkurranse om å komme først i mål til et bestemt sted. -spill forskjellige ballspill med noen venner. for eksempel innebandy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 28. februar 2005 #6 Del Skrevet 28. februar 2005 Håndball er favoritten min da, men det er jo kanskje ikke så lett å begynne med bare sånn, hvis man ikke har drevet med det før Ellers synes jeg selv det er mye mer motiverende å trene kondisjon i form av intervaller i stedet for jogging. Jeg føler hvertfall at det er lettere å gi på litt fart i en begrenset tidsperiode, f.eks. 15 sekunder) for deretter å ta det med ro i 15 og så fortsette sånn, eventuelt lengre intervaller, f.eks. springe 800 meter så fort jeg orker, pause og så igjen etc. Du må bare si fra hvis du trenger hjelp med intervall-programmer, jeg har en del forskjellige liggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Seleena Skrevet 28. februar 2005 #7 Del Skrevet 28. februar 2005 Trampoline (å jada - det er slitsomt det) Signerer denne eg! Eg gjekk ned mange kg på ein sommar pga trampoline. Få med kjærest eller ungar og hopp i veg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 28. februar 2005 Forfatter #8 Del Skrevet 28. februar 2005 Det må være noe jeg kan gjøre alene. Jeg er avhengig av å trene til mine tider, så det går ikke med sånne "ta med alle du kjenner" Trampoline hørtes kult ut. Vi har ingen hage, kun en liten balkong. Er det andre steder å hoppe trampoline....eller har dere en sånn liten inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepus Skrevet 28. februar 2005 #9 Del Skrevet 28. februar 2005 Rollerblades er veldig artig. Og da kommer man seg fra A til B også. Men veien bør jo være tørr da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 28. februar 2005 #10 Del Skrevet 28. februar 2005 Skulle til å foreslå sex....men det måtte være noe du kan gjøre alene...hva med å bygge et slikt løpehjul som marsvin har?...det ser jo gøy ut. Det vil jeg ha. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 28. februar 2005 #11 Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe!! Sånn vil jeg også ha!! Hvis noen får tak i en slik; gi beskjed!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villkatt Skrevet 28. februar 2005 #12 Del Skrevet 28. februar 2005 Men en ting jeg kan anbefale er kick-aerobic! Ellers har jeg hoppet en del tau, innomhus, og det funker ganske bra! Sett på yndlingsmusikken, og hopp i vei! Det bråker ikke mer enn en middels sexakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. februar 2005 #13 Del Skrevet 28. februar 2005 Skulle til å foreslå sex....men det måtte være noe du kan gjøre alene...hva med å bygge et slikt løpehjul som marsvin har?...det ser jo gøy ut. Det vil jeg ha. Lykke til! Marsvin ? At voksne folk ikke vet forskjell på hamster og marsvin engang er skremmende.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #14 Del Skrevet 1. mars 2005 Det må være noe jeg kan gjøre alene. Jeg er avhengig av å trene til mine tider, så det går ikke med sånne "ta med alle du kjenner" Trampoline hørtes kult ut. Vi har ingen hage, kun en liten balkong. Er det andre steder å hoppe trampoline....eller har dere en sånn liten inne? En sånn liten inne funker det - selv om en diger en er aller best. Det høres ikke sånn ut, men det er virkelig slitsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 1. mars 2005 Forfatter #15 Del Skrevet 1. mars 2005 Løpehjul er tingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. mars 2005 #16 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg anbefaler mp3-spiller med høy musikk; gjør all form for trening morsommere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serpico Skrevet 1. mars 2005 #17 Del Skrevet 1. mars 2005 Marsvin ? At voksne folk ikke vet forskjell på hamster og marsvin engang er skremmende....Da er du lettskremt....jeg vet ikke forskjellen....og det er også helt uinteressant for meg....hamster - marsvin - hamsvin - marster....kjenner etter....nei...bryr meg ikke det spor om evt forskjell.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 1. mars 2005 #18 Del Skrevet 1. mars 2005 Squash!! Selvsagt morsomst når man er to, men jeg synes det er kjempemoro når jeg er alene også! Spille mot veggen og meg selv. Har selvsagt musikk i ørene! Squash er jo både kondis,reaksjon,balanse og utholdenhetstrening! Kjempebra! Løpehjulet mitt er tredemølla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå