AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Skulle bestille noen enkle sommerklær fra H&M i går, men midt i alt klikket siden med beskjeden om at «Its not you its us». Logget på igjen i dag for å fullføre bestillingen, men jeg får ikke betale. Prøvd med ulike kort og alle blir avvist. Noen som har erfart det samme? Evt noen ide til hva det kan være? Anonymkode: 81ae5...19a
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Har vært mye tull på siden deres de siste dagene ja. Ofte at de har størrelser inne men får beskjed om at varen ikke kan legges i handlekurven, siden deres er nede flere ganger om dagen osv. Irriterende. Anonymkode: 03dd9...542 4
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Irriterende, ja. Generelt en ganske dårlig løst nettside. En ting er brukervennlighet, men når det ikke går an å fullføre kjøp, er jo dette rimelig kritisk for dem selv. Anonymkode: 81ae5...19a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #4 Skrevet 29. mai 2018 I tillegg har de blitt supertrege på levering. Tidligere hadde jeg varen i løpet av 2-3 dager, nå tar det oppi to uker. Anonymkode: c14c8...3cf 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #5 Skrevet 29. mai 2018 Bestilte en vare på hennes og maurits som de har cancelled Bestillingen din inneholder dessverre en eller flere varer som ikke kan leveres. Nedenfor finner du detaljert informasjon om hvilke varer det gjelder. Vi vil refundere beløpet for de avbestilte varene, minus eventuelle rabatter, og vil forsøke å bruke samme betalingsmetode som du brukte ved kjøpet. Merk at det kan ta opptil 30 dager å behandle refunderingen. Det står order cancelled. synes det er merkelig. Først bestiller jeg. Og de trekker beløpet fra kontoen min. Etter en uke får jeg en Mail Som det står order cancelled på den varen jeg bestilte som jeg da ikke får. Dårlig. Bestiller ikke der mere nå. Anonymkode: cf4d3...a67
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 Jeg er gærn etter hm. Bare venter på penger så jeg kan bestille.... tygge puter. Tygge puter. Anonymkode: 169e1...68a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå