Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes folk kunne skrive inn sakene de legger på "Aktuelle saker og politikk" inn her på skråblikk og generalisering (og legge til litt skråblikk og generalisering i det dere skriver sånn at det ikke flyttes til feil underforum) slik at det går an å være med på å kommentere på sakene som diskuteres :P Da blir det nok mye mer liv igjen og man kan ha litt gode debatter fremfor slik det er nå med lite aktivitet. Noen andre som føler det samme?

Anonymkode: a2959...94b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Man kan bli utestengt om man prøver å omgå reglene på forumet. :)

Anonymkode: 74c00...ae9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

at det ikke flyttes til feil underforum)

Diskusjoner om Aktuelle saker som opprettes i andre underforum enn Aktuelt av AnonymBruker , blir  ikke flyttet men SLETTET. 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan bli utestengt om man prøver å omgå reglene på forumet. :)

Anonymkode: 74c00...ae9

Riktig. Advarslene vil hagle inn, og man risikerer å bli utestengt.

Anonymkode: fb0af...b14

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes folk kunne skrive inn sakene de legger på "Aktuelle saker og politikk" inn her på skråblikk og generalisering (og legge til litt skråblikk og generalisering i det dere skriver sånn at det ikke flyttes til feil underforum) slik at det går an å være med på å kommentere på sakene som diskuteres :P Da blir det nok mye mer liv igjen og man kan ha litt gode debatter fremfor slik det er nå med lite aktivitet. Noen andre som føler det samme?

Btw. Å diskutere en nyhetssak ved bruk av skråblikk og generaliseringer (på underforum Skråblikk), blir jo ikke det samme som å diskutere saken på Aktuelt. Det blir jo ikke en like seriøs debatt da. Jeg blir ikke med.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Diskusjoner om Aktuelle saker som opprettes i andre underforum enn Aktuelt av AnonymBruker , blir  ikke flyttet men SLETTET. 

Riktig. Advarslene vil hagle inn, og man risikerer å bli utestengt.

Så lenge man skriver et eget skråblikk og generaliserer litt så er det jo helt innenfor reglene til skråblikk og generalisering i hvert fall? Synes bare det er synd de har ødelagt en før morsom del av formuet.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hindrer deg i å diskutere sakene om de ligger på "Aktuelle saker og politikk"?

Anonymkode: 0bbe0...a03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva hindrer deg i å diskutere sakene om de ligger på "Aktuelle saker og politikk"?

Anonymkode: 0bbe0...a03

Fordi jeg har opplevd før at jeg ble nesten stalket og folk slengte drit i helt urelaterte tråder fordi de var uenig med noe jeg hadde skrevet der før jeg begynte å bruke AB funksjonen, og siden det ikke er lov med flere brukere på KG så vil jeg helst slippe å få hets mot meg på grunn av noen folk med løse skruer.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsøker 😉 

Det er også mer morro med skråblikk og generaliseringer, og ikke dette stadige kilde maset. Kanskje moderatorene også lar det være litt mer takhøyde på dette forum? 

Jeg foretrekker også å diskutere som anonym bruker. 

Anonymkode: bc15c...a02

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...