AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Ser at skolesekker er til salgs nå. Vi har en 1.klassing i år. Tenkte å kjøpe sekk i august,men da er det kanskje utsolgt? Hva er viktig å huske på ved kjøp? Tar selvsagt barnet med 😀 Bør vi sjekke flere butikker så valgmulighetene blir enda større for barnet,eller ta den første.? Så at sekkene i dag(merke Beck) kostet kr 749,-! Det var jammen meg en stiv pris,men det er kanskje normalen? Var en Libris butikk...... Anonymkode: 61fd1...547
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Ville ikke ventet til august. Trollsekkene er også veldig fine. Jeg har hatt både Troll og Beckmann. Trollsekkene passer best til små spinkle barn😊 Anonymkode: 53318...5bb
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at skolesekker er til salgs nå. Vi har en 1.klassing i år. Tenkte å kjøpe sekk i august,men da er det kanskje utsolgt? Hva er viktig å huske på ved kjøp? Tar selvsagt barnet med 😀 Bør vi sjekke flere butikker så valgmulighetene blir enda større for barnet,eller ta den første.? Så at sekkene i dag(merke Beck) kostet kr 749,-! Det var jammen meg en stiv pris,men det er kanskje normalen? Var en Libris butikk...... Anonymkode: 61fd1...547 Skal barnet begynne i 1.klasse? Mange barn får skolesekk i 1.klasse. Kan være lurt å sjekke det ut Anonymkode: 8e38f...3b8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at skolesekker er til salgs nå. Vi har en 1.klassing i år. Tenkte å kjøpe sekk i august,men da er det kanskje utsolgt? Hva er viktig å huske på ved kjøp? Tar selvsagt barnet med 😀 Bør vi sjekke flere butikker så valgmulighetene blir enda større for barnet,eller ta den første.? Så at sekkene i dag(merke Beck) kostet kr 749,-! Det var jammen meg en stiv pris,men det er kanskje normalen? Var en Libris butikk...... Anonymkode: 61fd1...547 Dra til en butikk, ala type veske/koffert-butikk som selger skolesekker og be om hjelp! Eventuelt hør i en bokhandel om de har peiling, har de det så er det greit, hvis ikke så finn en butikk med ansatte som kan sekker! Anonymkode: 97b37...f0b
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dra til en butikk, ala type veske/koffert-butikk som selger skolesekker og be om hjelp! Eventuelt hør i en bokhandel om de har peiling, har de det så er det greit, hvis ikke så finn en butikk med ansatte som kan sekker! Anonymkode: 97b37...f0b Kan du gi eksempler på det? Regner ikke med at en koffert butikk selger Beckmann eller trollsekker? .....tenker det kan være andre merker som kanskje ikke er så gode (type under ti på topp i tester......) Anonymkode: 61fd1...547
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Skrevet 29. mai 2018 Ville også sjekket at de ikke får på skolen. I vår kommune får alle førsteklassinger sekk fra Trygg trafikk. Alle førsteklassingene går i den, og de fleste andreklassingene også. Vi kjøpte sekk på nettet til tredjeklassingen vår. Helt Uaktuelt å kjøpe dyr Beckmann-sekk, som har skviset ut alle konkurrentene i butikkene her i byen, i fæle pastellfarger for jenter (spør du meg). Det finnes mye bra andre steder også, ikke bare norske sekker som har god kvalitet, til en mye billigere penge. Anonymkode: 8eb97...fe1
Gjest Dorey Skrevet 29. mai 2018 #7 Skrevet 29. mai 2018 Vi har i beste middelklassestil kjøpt Beckmann-sekk. De er kjempegode, selv om jeg kan styre meg for designet. Synes ikke de er så dyre, du får det du betaler for.
Arkana Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 Ta med barnet så du kan prøve sekken på. Våre to skolebarn har Bergans og vi er veldig fornøyd med dem, gode sekker. Hvis du leter litt på nett kan du finne tilbud her og der. Det er ganske dyrt med skolesekker, men de skal jo sitte godt slik selv når de bærer tungt. Sekken kan (og bør) dessuten brukes i flere år så det blir ikke så dyrt når du ser det slik. Eldste brukte sin første sekk i tre år før han fikk ny i fjerde klasse.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 Kommunen vi bor i deler ikke ut sekker til 1.klasse😀så her må vi kjøpe. Designet på Beckmann her er variert, vår datter har sett seg ut en med romraketter på😉 Anonymkode: 61fd1...547
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå