Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært oppe i to dager for å fullføre søknad til en skole som har hatt frist i rundt en måned, skrevet flere utkast jeg ga opp. 
Har vært vanskelig siden jeg sliter, men klarte å sende søknad etter å fullføre den. Har sykt lyst å spy...
Har hatt migrene også, og er engstelig søknadstekst kanskje er litt dramatisk. 
Var å skrive en oppgave.
Om jeg aksepteres vil jeg få en ny oppgave og vet ikke om jeg har energi til dette. 
Sykt nervøs, angst, alt føles helvete. Men har gjort mitt beste i alle fall. 
Vet ikke hvor tidlig man får neste oppgave, men håper jeg får pause en uke eller noe. Er virkelig nervepirrende da dette er noe jeg virkelig vil, hele drømmen min, men jeg er redd sykdom gjør det vanskelig :( 

Andre som sliter som har prøvd studier? Gikk det bra? Er så nervøs. :( 

Anonymkode: e0cd1...5fb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble det noe spying?

Anonymkode: 7f796...d32

AnonymBruker
Skrevet
På ‎29‎.‎05‎.‎2018 den 9.51, AnonymBruker skrev:

Ble det noe spying?

Anonymkode: 7f796...d32

Nei, men fått feber Tror jeg jobbet lit for hardt 😷

Skrevet

Litt usikker på om jeg forstå hva du spør etter, men om det er erfaringer med å være syk student kan jeg svare. En ting er sikkert, om man er syk kan man ikke basere seg på skippertaksmetoden. Om du blir så stressa nå for en enkelt oppgave, hvordan tror du det blir når du er i gang med studiene og skal ha jevnlige eksamener og andre vurderinger?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bedre med litt utblåsing her enn å gå helt i dørken . :) 

Om det er psykisk du sliter:

Ta en utfordring av gangen og pass godt på deg selv mellom salgene. Håper du finner noe annet å tenke på til tider, så du demper nervene litt. Eneste som funker: prøve tenke på noe annet en stund. Om bare 10 minutter.

Syk eller ei: ta en utfordring av gangen, når den kommer.

Lykke til og husk: det er lite som eeeegnetlig er verdens undergang. :) Og vær obs på overtenking som tar mye energi. Om du er engstelig av natur: tenk på at det farger dine tanker og får deg til å tro alt mulig er galt og vil gå galt. Men at du tenker sånn fordi du er engstelig og ikke fordi det er sant.

Anonymkode: 7f3fe...127

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Duckie skrev:

Litt usikker på om jeg forstå hva du spør etter, men om det er erfaringer med å være syk student kan jeg svare. En ting er sikkert, om man er syk kan man ikke basere seg på skippertaksmetoden. Om du blir så stressa nå for en enkelt oppgave, hvordan tror du det blir når du er i gang med studiene og skal ha jevnlige eksamener og andre vurderinger?

Det er en fagspesialisert skole, så det vil kun være en gang i uken fra infoen elevene som fikk tilbudet har fått om denne skolen.
Eksamen og andre vurderinger er muligens litt annerledes dermed. Er derfor jeg prøver, da det ikke vil være et ekstremt press hver dag. :) 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bedre med litt utblåsing her enn å gå helt i dørken . :) 

Om det er psykisk du sliter:

Ta en utfordring av gangen og pass godt på deg selv mellom salgene. Håper du finner noe annet å tenke på til tider, så du demper nervene litt. Eneste som funker: prøve tenke på noe annet en stund. Om bare 10 minutter.

Syk eller ei: ta en utfordring av gangen, når den kommer.

Lykke til og husk: det er lite som eeeegnetlig er verdens undergang. :) Og vær obs på overtenking som tar mye energi. Om du er engstelig av natur: tenk på at det farger dine tanker og får deg til å tro alt mulig er galt og vil gå galt. Men at du tenker sånn fordi du er engstelig og ikke fordi det er sant.

Anonymkode: 7f3fe...127

Får prøve :) 
Har enda ikke fått svar, så redd jeg får avslag :( Man skulle gjøre få en annen oppgave innen 15 i neste måned, så tenker jeg har feilet. Tenkt det siden starten egentlig, selv om jeg prøver å tenke mer konstruktivt. 😮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...