Gå til innhold

Lærere er de som ghoster mest

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tipper jeg har datet 40-50 stk de siste årene, har vell datet en 6-7 unge kvinnelige lærere, og tror faktisk alle ghostet meg.Nesten ingen andre har ghostet. Datene gikk hyggelig og fint for seg, og noen snakket også om date to før de plutselig forsvant. Så om du er lærer og leser dette vil jeg si en ting. Jeg forventer bedre moral fra folk som jobber med barn. Ferdig snakka. 

Andre som har opplevd dette? Og hva med andre yrkesgrupper? 

Anonymkode: 24b92...c68

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe, jeg datet en lærer som ghostet meg, som i at han forsvant i løse lufta uten et ord etter ett års bekjentskap og tre måneder med dating. En stund etter datet jeg en annen lærer, nå er vi sammen.

Alt er tilfeldig, og det har jo en viss betydning hvordan du definerer ghosting også. Ren ghosting etter å ha datet en stund er egentlig ikke så vanlig.

Vil ikke si at å ikke ta kontakt etter én date sammen kan regnes som ghosting... Man rekker ikke å få en følelsesmessig tilknytning til en så og si fremmed person på et par timer, man skal bare finne ut om det finnes en kjemi der.

Anonymkode: 4edf3...618

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper jeg har datet 40-50 stk de siste årene, har vell datet en 6-7 unge kvinnelige lærere, og tror faktisk alle ghostet meg.Nesten ingen andre har ghostet. Datene gikk hyggelig og fint for seg, og noen snakket også om date to før de plutselig forsvant. Så om du er lærer og leser dette vil jeg si en ting. Jeg forventer bedre moral fra folk som jobber med barn. Ferdig snakka. 

Andre som har opplevd dette? Og hva med andre yrkesgrupper? 

Anonymkode: 24b92...c68

Shit, du har vært aktiv! Skal si.

Anonymkode: 99029...043

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lærer - jeg har ikke bedre moral en tverrsnittet av befolkninga, og moralen ligger vel i sekken hjemmefra? 😂😂 Blir du ghostet av samtlige lærer, bør du kanskje gå litt i deg selv. La meg gjette, det ble ikke mer enn 1-3 dates? 

Anonymkode: 9ad07...84d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner de lærene var skeptiske overfor en  med slike konklusjoner, som du klarer drar med så tynt grunnlag. Ble du dumpa av mange forskere også ?

Anonymkode: f782f...43d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

læreren 

Anonymkode: f782f...43d

AnonymBruker
Skrevet

Oi, dette stemmer. Jeg har også blitt ghosta av en lærer. Eneste gangen! 

Anonymkode: 23d8b...846

AnonymBruker
Skrevet

Men hvordan synes du det er å date en ny person hver uke? Får du investert noe i hver person? Hvordan skal du få følelser?

Eller dumme meg, kan jo hende du bare er ute etter en ting. Og kanskje lærerne er smarte nok til å skjønne det, så de gidder ikke å ha noe mer med deg å gjøre.

Anonymkode: cdbb9...3f9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan synes du det er å date en ny person hver uke? Får du investert noe i hver person? Hvordan skal du få følelser?

Eller dumme meg, kan jo hende du bare er ute etter en ting. Og kanskje lærerne er smarte nok til å skjønne det, så de gidder ikke å ha noe mer med deg å gjøre.

Anonymkode: cdbb9...3f9

Antallet han har datet er nok kraftig overdrevet.

Jeg er enig med at lærerne kanskje er ute etter noe mer seriøst, uten at jeg skal formene meg om grunnen, og i likhet med TS har så har de flere alternativer å velge mellom. Lærere må jo være effektive, så kan være de føler ghosting er effektivt for å finne en optimal partner slik at se skal slippe å bruke opp en planleggingsdag på å dumpe dates.

Har selv datet ei lærer en gang og må bare si at myten om at lærere er kjedelige og pripne i senga er tullpreik. Denne dama er den desidert skitneste dama jeg har feid over og jeg tok henne i alle hull i en rekkefølge som kan overraske de fleste. (ass - mouth - vagina)

Anonymkode: 00d2c...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...