AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Noen som har erfaring med det? Hadde du vondt den første/de første dagene etter å ha tatt fillers i leppene? Anonymkode: 9e57e...3be
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Youtube har hundrevis av sånne "getting lip fillers" videoer. Sjekk de. Jeg har ikke tatt ennå, men vurderer det. Individuelt hvor vonde og hovne folk blir virker det som. Anonymkode: 9527f...972 3
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Ikke gjør det, hvis du ikke vil ende opp med andelepper. Det vil aldri se bra ut Anonymkode: c960d...f66 13
crashbunny Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med det? Hadde du vondt den første/de første dagene etter å ha tatt fillers i leppene? Anonymkode: 9e57e...3be De første gangene jeg tok det var leppene skikkelig såre og hovne i et par dager, nå får jeg bare litt ekstra hevelse samme dagen
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Det gjør noe så innmari vondt å gjøre det, litt sprenging samme dag og dagen etterpå. Ble blå bare rundt ett av stikkene én gang. Anonymkode: cdb77...329
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det, hvis du ikke vil ende opp med andelepper. Det vil aldri se bra ut Anonymkode: c960d...f66 For noe tull! Går du til en som er flink og tar moderat med fillers så får du ikke andelepper. Det er nok mange som har fillers som du aldri ville gjettet hadde det, det er stort sett ekstremvariantene man legger merke til. Anonymkode: 0fc98...bce 12
Kontormus Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det, hvis du ikke vil ende opp med andelepper. Det vil aldri se bra ut Anonymkode: c960d...f66 Andelepper har med mengde og plassering og gjøre, og noen vil faktisk ha slike. Men jeg kan love deg at det er mange som går rundt med fillers i leppene uten at du kan se det. 6
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Skrevet 29. mai 2018 16 timer siden, Kontormus skrev: Men jeg kan love deg at det er mange som går rundt med fillers i leppene uten at du kan se det. Hvis man ikke vet hva man skal se etter ja. Anonymkode: 0f058...277 2
Kontormus Skrevet 29. mai 2018 #9 Skrevet 29. mai 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke vet hva man skal se etter ja. Anonymkode: 0f058...277 Javel, hva ser du etter da? 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #10 Skrevet 3. juni 2018 annen AB her. man ser det ganske godt fra siden, det har noe med formen å gjøre. I enden av munnen, i kanten om du skjønner, blir det unaturlig ustående. Det har som oftest ikke de med naturlig fyldige lepper. Man kan også se det på amorbuen. i tillegg er det noe med at folk som er født med naturlig tynne lepper som oftest passer til ansiktet, og da ser større lepper ofte unaturlig ut. Anonymkode: 391a1...a32 6
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #11 Skrevet 3. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: annen AB her. man ser det ganske godt fra siden, det har noe med formen å gjøre. I enden av munnen, i kanten om du skjønner, blir det unaturlig ustående. Det har som oftest ikke de med naturlig fyldige lepper. Man kan også se det på amorbuen. i tillegg er det noe med at folk som er født med naturlig tynne lepper som oftest passer til ansiktet, og da ser større lepper ofte unaturlig ut. Anonymkode: 391a1...a32 Restylane Lyps: for ekstra konturering av lepper Restylane Kysse: for myke lepper med lett definering Restylane Defyne: for myke lepper med moderat definering Restylane Fynesse: for fine linjer rundt munnen Restylane Refyne: for diskret oppbygging av tapt volum i lepper Dette er en "meny" for Lip-Fillers. Som du ser så kommer det an på hva en ønsker. Det er altså ikke sånn at en kan se det på amorbuen eller eller annet uansett variant. Anonymkode: 9a2f3...d46 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #12 Skrevet 3. juni 2018 Den letteste måten å se at noen har filler i leppene på er at leppene ikke beveger seg normalt når de snakker. De ser lett bedøvde og stive ut, som når man har vært hos tannlegen og bedøvelsen holder på å gå ut. Man ser det på alle som har filler. ALLE! Anonymkode: c7dc8...14c 10
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #13 Skrevet 3. juni 2018 Det er derfor så mange tror man ikke kan se det på dem. Man ser ikke akkurat sine egne lepper i bevegelse. Anonymkode: c7dc8...14c 7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #14 Skrevet 3. juni 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Den letteste måten å se at noen har filler i leppene på er at leppene ikke beveger seg normalt når de snakker. De ser lett bedøvde og stive ut, som når man har vært hos tannlegen og bedøvelsen holder på å gå ut. Man ser det på alle som har filler. ALLE! Anonymkode: c7dc8...14c For noe tull. Jeg har filler i leppene og de har alltid beveget seg. Men jeg har ikke mye. De du tenker på fyller gjerne så mye at huden blir helt strukket og anspent. Anonymkode: 6feb4...9bb 3
Mr. Kilmister Skrevet 3. juni 2018 #15 Skrevet 3. juni 2018 På 28.5.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med det? Hadde du vondt den første/de første dagene etter å ha tatt fillers i leppene? Anonymkode: 9e57e...3be Uansett så er det bortkastet penger... 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2018 #16 Skrevet 3. juni 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: For noe tull. Jeg har filler i leppene og de har alltid beveget seg. Men jeg har ikke mye. De du tenker på fyller gjerne så mye at huden blir helt strukket og anspent. Anonymkode: 6feb4...9bb De beveger seg men de beveger seg ikke naturlig. Sorry men man ser det virkelig på ALLE som har filler. Anonymkode: c7dc8...14c 10
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #17 Skrevet 4. juni 2018 Eter jeg tok filler, kunne jeg så vidt spise den første dagen. Hadde også blåmerker i nesten en uke etterpå. Anonymkode: bf7f2...c5c
Gjest Fjelldronning Skrevet 4. juni 2018 #19 Skrevet 4. juni 2018 Ikke gjør det Ts! Det er ikke fint på noen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2018 #20 Skrevet 4. juni 2018 På 28.5.2018 den 22.18, Kontormus skrev: Andelepper har med mengde og plassering og gjøre, og noen vil faktisk ha slike. Men jeg kan love deg at det er mange som går rundt med fillers i leppene uten at du kan se det. Eller så er man bare sosialt kompetent nok til å ikke nevne noe. Anonymkode: 4128b...5b3 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå