AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Hei Jeg er en kvinne på 27 år som flytter til Jessheim i desember. Her kjenner jeg ingen (har bodd store deler av livet på Lillestrøm og studert i andre byer). Boligkjøpet endte opp på Jessheim. Et område jeg har vært mye innom, men aldri skaffet meg relasjoner (kun vært på shopping der). Hvordan får man seg venner i Jessheim? Er folket litt som på bygda? (type avvisende og ønsker ikke nye venner). Jeg syns ikke det virker som at tilbudet er så godt for unge voksne på Jessheim, men kanskje noen vet om noe som ikke jeg vet om? Hilsen meg Anonymkode: aa849...efa
Henne89 Skrevet 28. juli 2018 #2 Skrevet 28. juli 2018 Hei😊 Jeg er litt i samme situasjon som deg. Kjøpt meg leilighet på Jessheim for et år siden. Jeg er 28 år... Møter deg gjerne en dag, om du er interessert? Jeg er på jakt etter nye venner i Jessheim området 😊
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #3 Skrevet 28. juli 2018 Ikke bosett deg på Jessheim! Masse kriminelle lurendreiere der. Anonymkode: 7fb84...de2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2018 #4 Skrevet 28. juli 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke bosett deg på Jessheim! Masse kriminelle lurendreiere der. Anonymkode: 7fb84...de2 + masse sluts, playere og mye utroskap og annen faenskap. Stay away ! Anonymkode: 76619...4a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå