Gå til innhold

ALLTID når jeg liker noen så finner de seg en annen!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

KANKSJE er det litt min feil, siden jeg ikke tør ta initiativ. Men hvorfor skjer dette hele tiden? Og, hvis jeg hadde blitt sammen med de, så hadde vel garantert en annen kvinne blitt ulykkelig pga meg?! Jeg føler at folk forelsker seg så lett! Hva er det med meg siden jeg har vært singel hele livet, mens andre finner hverandre lett? 2 av mennene jeg har falt for, har faktisk aldri hatt kjæreste før. Men kort tid etter at jeg fikk følelser for dem, eller sånn ca 1 år etterpå, så får de seg damer. 
Føler på en måte at jeg stiller meg på sidelinjen frivillig, men jeg tenker at hvis jeg hadde blitt sammen med dem, så hadde jeg vært dumpet nå nettopp til fordel for disse damene. 
Jeg skjønner ikke hvor jeg skal finne noen snart. 

Anonymkode: 78e15...3ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 av mennene jeg har falt for, har faktisk aldri hatt kjæreste før. Men kort tid etter at jeg fikk følelser for dem, eller sånn ca 1 år etterpå, så får de seg damer. 

Håper du selv ser hva som er greia her?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Ardenus skrev:

Håper du selv ser hva som er greia her?

Nei???

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei???

Når det går 1 år, så klart de har gått videre og funnet seg noen andre.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ardenus skrev:

Når det går 1 år, så klart de har gått videre og funnet seg noen andre.

Så hva er det med meg, som ikke går så lett videre? Skulle ønske jeg var som andre. De glemmer jo med en gang og finner andre

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hva er det med meg, som ikke går så lett videre? Skulle ønske jeg var som andre. De glemmer jo med en gang og finner andre

Jeg vet ikke hvordan du er som person, hvordan du og mannfolka flørter sammen, men om det blir mye dødtid i mellom, lite ting dere gjør for å bli bedre kjent etc. Så tror de at du ikke er interessert.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan du er som person, hvordan du og mannfolka flørter sammen, men om det blir mye dødtid i mellom, lite ting dere gjør for å bli bedre kjent etc. Så tror de at du ikke er interessert.

Og det var det som skjedde, så sitter jeg og sørger over dem uten at de vet. 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og det var det som skjedde, så sitter jeg og sørger over dem uten at de vet. 

Da foreslår jeg at du prøver å møtes oftere, prate litt mer om hvor dere står feks (hvis dere dater) Hva dere begge vil fremover osv.

Liker du dem ikke, så si i fra på en trivelig måte og finn noen andre.

AnonymBruker
Skrevet

Da foreslår jeg at du prøver å møtes oftere, prate litt mer om hvor dere står feks (hvis dere dater) Hva dere begge vil fremover osv.

Liker du dem ikke, så si i fra på en trivelig måte og finn noen andre.

Turte aldri. Men de har åpenbart gått videre. Han første hadde jeg glemt før han fikk dame, men han fant jeg ut at jeg ikke passet sammen med og mistet alt av følelser. 

Men så var det han andre da!!! Som ikke vet hva jeg føler, men som har gått videre helt åpenbart. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Turte aldri. Men de har åpenbart gått videre. Han første hadde jeg glemt før han fikk dame, men han fant jeg ut at jeg ikke passet sammen med og mistet alt av følelser. 

Men så var det han andre da!!! Som ikke vet hva jeg føler, men som har gått videre helt åpenbart. 

Hva er det verste som kan skje hvis du sier i fra at du liker noen? Enten liker de deg tilbake, eller så liker de deg ikke like mye, eller i det hele tatt. Må nok si fra mer.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Ardenus skrev:

Hva er det verste som kan skje hvis du sier i fra at du liker noen? Enten liker de deg tilbake, eller så liker de deg ikke like mye, eller i det hele tatt. Må nok si fra mer.

Jeg sa ingenting. Jeg levde ulykkelig forelska og tenkte at det ville gå over. 

Jeg vil jo ikke skrive til han at jeg liker NÅ. Leste du trådtittel? Det blir bare teit. Jeg tenker på hvordan jeg fremstiller meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik å forstå at du har gått i et år å likt en kar, og ikke sagt noe, så har han fått seg dame? Da er det jo overhodet ikke slik at du alltid taper, hva forventer du at folk skal gjøre etter så lang tid da? 

Trodde du mente at du datet noen i noen uker jeg, og midt i datingperioden, fant de seg en annen... 

Anonymkode: bf54e...70d

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik å forstå at du har gått i et år å likt en kar, og ikke sagt noe, så har han fått seg dame? Da er det jo overhodet ikke slik at du alltid taper, hva forventer du at folk skal gjøre etter så lang tid da? 

Trodde du mente at du datet noen i noen uker jeg, og midt i datingperioden, fant de seg en annen... 

Anonymkode: bf54e...70d

Det er slik som du nevner øverst ja.

Skrevet

Ikke tenk på kjæreste grier, gå ut å  å heng med venner, så vil du få det naturlig. Du er singel fordi du er den rette som noen prøver å finne, men ikke finner enda. Skaff deg noen gode venninner å henge sammen før det der. En ting til, ikke prøv å finne kjæreste. Prøv heller å finne en guttevenn til slutt bli bestevenner så kjæreste. Hadde selv ikke likt gutter som kun bare er ute etter å skaffe seg kjæreste og er klengete på alle damer for å prøve å få meg som kjæreste. Vil heller at gutten skal se meg som en venn først og om vi har funnet kjemien så kanskje det blir noe mellom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Nera skrev:

Ikke tenk på kjæreste grier, gå ut å  å heng med venner, så vil du få det naturlig. Du er singel fordi du er den rette som noen prøver å finne, men ikke finner enda. Skaff deg noen gode venninner å henge sammen før det der. En ting til, ikke prøv å finne kjæreste. Prøv heller å finne en guttevenn til slutt bli bestevenner så kjæreste. Hadde selv ikke likt gutter som kun bare er ute etter å skaffe seg kjæreste og er klengete på alle damer for å prøve å få meg som kjæreste. Vil heller at gutten skal se meg som en venn først og om vi har funnet kjemien så kanskje det blir noe mellom.

Har du lest alle klisjeene og repeterer dem til alt og alle? Jeg har gjort alt det der skal jeg si der. Jeg har til og med hatt guttevenner. Mine nørmeste venner er faktisk menn. Men, du må være en av få her inne som mener at en skal skaffe seg guttevenner. De fleste ville sagt "han vil enten ha sex eller bli kjæreste, ingen mann er ute etter en venninne". 

Og jeg tenkte ikke på kjæreste i utgangspunktet. Jeg MÅ ikke ha en. Men jeg forelsket meg, og valgte og være det i skuul.

i tillegg, jeg er som regel sist ute med ting. Den rette som noen ikke har klart å finne? Hva om jeg var den rette for denne mannen, men han ikke tror det fordi jeg ikke sa noe? Her tror jeg det enkelt og greit handlet om valg. Og at jeg valgte å gå "nei"-veien igjen! Og han som evt leter etter meg.... er det mye mulig jeg ikke faller for. 

Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du lest alle klisjeene og repeterer dem til alt og alle? Jeg har gjort alt det der skal jeg si der. Jeg har til og med hatt guttevenner. Mine nørmeste venner er faktisk menn. Men, du må være en av få her inne som mener at en skal skaffe seg guttevenner. De fleste ville sagt "han vil enten ha sex eller bli kjæreste, ingen mann er ute etter en venninne". 

Og jeg tenkte ikke på kjæreste i utgangspunktet. Jeg MÅ ikke ha en. Men jeg forelsket meg, og valgte og være det i skuul.

i tillegg, jeg er som regel sist ute med ting. Den rette som noen ikke har klart å finne? Hva om jeg var den rette for denne mannen, men han ikke tror det fordi jeg ikke sa noe? Her tror jeg det enkelt og greit handlet om valg. Og at jeg valgte å gå "nei"-veien igjen! Og han som evt leter etter meg.... er det mye mulig jeg ikke faller for. 

Skjønner ikke helt. Jeg skrev ingenting om at du ikke skulle si noe til gutten. Når det kommer til den at du venter på å bli funnet mener jeg at det er han som tar initiativ. Da går det ikke ann at han bare går fordi du ikke sier noe når det er han som tar initiativ. Vil også tro du svarer de som kommer for å snakke med deg. Poenget mitt med at du burde lette etter en guttevenn først var. Da mener jeg tanker, det er bedre å tenke at han er din venn enn å alltid tenke på kjæreste når han ikke er det. Det er uansett INGEN som går inn og er kjærester med engang første gangen de møtes lzm. Dem blir kjent med hverandre først og er da venner i mellomtiden, dem er venner først. Det er ikke sånn *kysset* yey nå er vi kjærester. Alle er jo venner først. Uansett om det var for lang periode eller lite.

Endret av Nera
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Nera skrev:

Skjønner ikke helt. Jeg skrev ingenting om at du ikke skulle si noe til gutten. Når det kommer til den at du venter på å bli funnet mener jeg at det er han som tar initiativ. Da går det ikke ann at han bare går fordi du ikke sier noe når det er han som tar initiativ. Vil også tro du svarer de som kommer for å snakke med deg. Poenget mitt med at du burde lette etter en guttevenn først var. Da mener jeg tanker, det er bedre å tenke at han er din venn enn å alltid tenke på kjæreste når han ikke er det. Det er uansett INGEN som går inn og er kjærester med engang første gangen de møtes lzm, dem er venner først. Det er ikke sånn *kysset* yey nå er vi kjærester. Alle er jo venner først. Uansett om det var for lang periode eller lite.

Går ikke ann at han bare går? 

Du skriver litt rotete og jeg skjønner ikke poenget ditt. 

Jeg vet også alt du skriver fra før, så innlegget ditt gir liksom ingen mening. 

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går ikke ann at han bare går? 

Du skriver litt rotete og jeg skjønner ikke poenget ditt. 

Jeg vet også alt du skriver fra før, så innlegget ditt gir liksom ingen mening. 

Innlegget mitt? Det er ditt innlegg. Det med at jeg skrev at det ikke går ann at han bare går er med tanke på at du også tar initiativ når han gjør det? Så det går ikke at han bare går om han er den rette. Vet det er vanskelig å få skjønne på en smartass. Men da er det bare å lese igjen og igjen til man forstår det. Det er noen som ikke klarer det og da er det bare å la vare og bare innse hvor dum man er og gi opp :) 

Endret av Nera
Skrevet

Uhm. Om du ikke viser interesse eller gjør noe som helst for å skape en grobunn til noe potensielt mer - selvfølgelig "finner de seg en annen".

• Liker 3
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg igjen i følelsene dine, og tankene. Jeg har faktisk en kjæreste nå (vi ble kjærester med en gang vi møttes så å si)   som jeg er veldig forelsket i. Jeg forsøker å presse meg selv til å ta litt intiativ (noe jeg sliter med fordi jeg er så redd å bli avvist / ikke likt osv ) .Heldigvis er kjæresten min en driver når det gjelder intiativ. Virker som om han faktisk liker å ta intiativ selv og styre litt om hva vi skal gjøre på sammen osv .For noen ville ikke det føltes greit i det hele tatt, men for meg så er det greit fordi jeg er en beskjeden type som synes at det er godt når han er en driver. Mulig du trenger deg en sånn du og? Og at det kan hjelpe deg til å få mer selvtillit til å ta litt intiativ selv. Det hjelper meg veldig. Jeg klarer mer å vise følelser, og jeg klarer mer å vise intiativ og interesse bedre. 

Det kjipe er hvis en man liker tror at man ikke er interessert. Og at de forsvinner av den grunn. 

Jeg er også redd for at han skal plutselig miste følelsene for meg og forsvinne. Men det gjelder å våge å vise hvem man er. Og å satse. Går de så går de. Vi gjør alle feil. Og det gjelder å ta tak der man ser man gjør feil og forsøke å rette det. Men er man innadvendt så er det ikke enkelt. Men man trenger gjerne en mann som er åpen og intiativtakende person for å sikre trygghet. 

Vær deg selv, vis at du gjør mye for å få ting til å fungere, og da plutselig så kan du ha en god relasjon til en du blir skikkelig glad i.  

Endret av Marina234

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...