AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Del Skrevet 28. mai 2018 Idag har jeg endelig vært å sett på den nye bilen jeg skal kjøpe meg. Jeg er 26 år med barn og skal for første gang ha LÅN... Det føles utrolig skremmende og bindende!? Hvor ifra???? Forhandleren bruker santander. Jeg har Dnb. Dnb var noe billigere i mnd når jeg sjekket likt opp mot hverandre. Dnb føles litt «tryggere» føler jeg... vet ikke. hva skal man se etter osv?? Anonymkode: c7842...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Del Skrevet 28. mai 2018 Det som betyr noe er effektiv rente. Anonymkode: 29e36...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Del Skrevet 28. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Idag har jeg endelig vært å sett på den nye bilen jeg skal kjøpe meg. Jeg er 26 år med barn og skal for første gang ha LÅN... Det føles utrolig skremmende og bindende!? Hvor ifra???? Forhandleren bruker santander. Jeg har Dnb. Dnb var noe billigere i mnd når jeg sjekket likt opp mot hverandre. Dnb føles litt «tryggere» føler jeg... vet ikke. hva skal man se etter osv?? Anonymkode: c7842...4f5 Kjlper aldri biler med lån. Du må snakke med banken din. Anonymkode: c4942...6a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Del Skrevet 28. mai 2018 Jeg sjekket både hva bilforhandleren kunne tilby, og hva dnb kunne tilby. Bruker dnb til vanlig. Og her kom forhandleren billigere ut. Men det var fra Skoda sin egen finansgreier og nybilkjøp. Pris og vilkår er de viktigste tingene. Vil tro dnb er trygt. Og det er ofte en fordel med lån i samme bank man har som hverdagsbank. Anonymkode: 65671...9d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Del Skrevet 28. mai 2018 Hadde tatt det beste tilbudet. Om det er DnB kan du jo bruke det til å presse forhandleren litt, få med noe ekstrautstyr gratis, feks. Forhandlerne tjener penger på å selge deg finansiering også. Anonymkode: a6e30...410 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #6 Del Skrevet 29. mai 2018 Bilfirma kan kanskje gi deg en mye bedre rente enn hva som står oppført på Santander sine nettsider. Vi fikk veldig god rente hos Santander via bilfirmaet. Min egen bank har prøvd å matche renta, men de kunne ikke gå så lavt. De som jobber i seriøse bilfirmaer har ofte litt bedre rente å tilby enn vanlig mann i gata får ved å bare søke selv på nettet Anonymkode: 01e05...70d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #7 Del Skrevet 29. mai 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjlper aldri biler med lån. Du må snakke med banken din. Anonymkode: c4942...6a3 At du ikke tar opp lån for å kjøpe bil mener due ller at du aldri kjøper bil med heftelser.....?? samme det egentlig. Jeg skal ha lån. Jeg har ikke 280.000 i lommeboka til bil Og det er snakk om en helt ny bil... uten heftelser.. TS Anonymkode: c7842...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2018 #8 Del Skrevet 29. mai 2018 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde tatt det beste tilbudet. Om det er DnB kan du jo bruke det til å presse forhandleren litt, få med noe ekstrautstyr gratis, feks. Forhandlerne tjener penger på å selge deg finansiering også. Anonymkode: a6e30...410 Ja sant. Skal sjekke ut santander. Vil tro forhandler har litt og gå på via de mtp renter osv. Jeg får allerede 16% rabatt på hele kjøpet så det var ikke mer å tyne de for .... TS Anonymkode: c7842...4f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå