AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Jeg skjønner jo at det er noe litt galt med meg når jeg liker og ha det litt vondt. Jeg skjønner heller ikke hvorfor dette med kjærester har blitt litt viktig. Jeg stresser i utgangspunktet ikke med å finne en kjæreste. Jeg vil ikke ta til takke, men møte en jeg har følelser for. Og det har jeg gjort en del ganger nå. Men det føles for uvant å faktisk gå inn i et forhold. Jeg ser hindringer mer enn muligheter. Jeg tenker at en dag blir det slutt, så hva er vitsen. Jeg har tenkt at jeg er tross alt i 20 årene enda, så jeg vil sikkert finne en til slutt. Nå har jeg det vondt igjen, fordi mannen jeg liker og som jeg tenkte negativt om har fått seg dame. Jeg lurer liksom på hva som hadde skjedd dersom jeg valgte å være med åpen med han mens han var gira. Kanskje vi hadde vært sammen, kanskje jeg hadde vært dumpet. Men, jeg valgte å heller ha det vondt. Jeg tenkte at han bare skal knulle meg, at han skal bruke meg til han finner noe bedre, å savne han er tryggere enn å faktisk gå inn i et forhold. Men så har jeg det kjipt nå, fordi han er "utilgjengelig". Men noe er galt! Anonymkode: ef215...1cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå