Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for tiden enslig, og uten at jeg forklare mer, vil jeg bare si at blir nok ståa en stund til.

Jeg vurderer å kjøpe Fleshlight, og vil vite om andres erfaringer med disse lekene.

AnonymBruker
Skrevet

Husker eksen min elsket den. Han sa det minnet litt om å bli sugd.

Anonymkode: 43c8e...ecb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Beste investeringen jeg har gjort. I alle fall sett i forhold til pengeverdien.

Anonymkode: 53537...232

Skrevet

Eh, skal innrømme at jeg også har hatt en sånn i en litt "stille" periode, hehe. Folk skrøt av den, uten at jeg helt hadde trua, men jommen var det godt i forhold til  forventningene. Ekte saker ligger allikevel milevis foran, det skal sies:)

Skrevet

Anbefales. Veldig godt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker den bare i dusjen noen ganger. Jeg liker mye mer vibratoren min. Det er en slik wand type som er veldig kraftig. Kan sikkert komme på under 20sek.

Anonymkode: f4d5a...b92

• 3 uker senere...
Skrevet

Takk til dem som har svart på innlegget mitt.

Nå har jeg endelig fått bestilt meg en Fleshlight. Absolutt å anbefale for dem som ikke har dame. Foretrekker varme jente-hull, men denne er klart bedre enn hånden.  (Men jeg skal ikke benekte at jeg følte meg rimelig teit)

De har også en festeanordning med sugekopper til å feste til dusjveggen så man kan pule den. Det blir vel neste investering, tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet
On 6/3/2018 at 11:56 PM, AnonymBruker said:

Jeg bruker den bare i dusjen noen ganger. Jeg liker mye mer vibratoren min. Det er en slik wand type som er veldig kraftig. Kan sikkert komme på under 20sek.

Anonymkode: f4d5a...b92

Når du bruker sånn kraftig wand, klarer du likevel komme under samleiet? 

Anonymkode: 7d55b...199

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, hvis jeg limer en fleshlight oppå robotstøvsugeren min, kan jeg nesten gifte meg med den :) 

Anonymkode: 425cc...ad9

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har prøvd en fleshlight én gang, og jeg synes hånda gjør en bedre jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Er fleshlight trangere enn en vagina? 

Anonymkode: 45b51...342

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er fleshlight trangere enn en vagina? 

Ja trangere enn gjennomsnittsvsginaen. Men er jo det for at mannen slipper å bruke lang tid på å få orgsasme.:)

Anonymkode: 9447f...dcf

AnonymBruker
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja trangere enn gjennomsnittsvsginaen. Men er jo det for at mannen slipper å bruke lang tid på å få orgsasme.:)

Anonymkode: 9447f...dcf

Det jeg har merket med fleshlights er at det er litt ubehagelig å komme i dem, det presset på kuken liksom... De gangene jeg har vært med ei jente så har jeg hatt så prestasjonsangst at jeg aldri har fått til noen skikkelig ereksjon, halvslapp også helt mini etter noen få sekunder. Også har jeg vært full de gangene, så kan ikke si at det var så minneverdige opplevelser. 

AnonymBruker
Skrevet
På 28.5.2018 den 19.06, pesto skrev:

Jeg er for tiden enslig, og uten at jeg forklare mer, vil jeg bare si at blir nok ståa en stund til.

Jeg vurderer å kjøpe Fleshlight, og vil vite om andres erfaringer med disse lekene.

Prøv å få deg dame istedenfor😎 litt sært å knulle ei gummifitte

Anonymkode: faa39...604

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Perverst spør du meg.

Anonymkode: d9d0e...464

AnonymBruker
Skrevet

Du bør i så fall ha sterk psyke for å knulle den. Man føler seg ganske taper når man står over oppvaskkummen og vasker den for sperm mens du vet at alle de andre gutta i gjengen får seg ordentlig vagina. Men selve knullefølelsen er ganske god. Bortsett fra en gang da jeg fikk rift i forhuden fordi jeg brukte for lite glidemiddel. Kjørte på som f*** og plutselig fikk jeg dritvondt.

Anonymkode: bb4f1...dcd

AnonymBruker
Skrevet

^
Hadde forresten Jenna Jameson signatur modell.

Anonymkode: bb4f1...dcd

AnonymBruker
Skrevet

Fleshlight krever ingen ting av deg. Det er alt du trenger. 

Anonymkode: 9a967...4ee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fleshlight krever ingen ting av deg. Det er alt du trenger. 

Anonymkode: 9a967...4ee

Ja. Må da være 100 ganger bedre enn ei gnålete dame. 

Anonymkode: 16da5...ee5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...