Gå til innhold

Hengestol - så gode som de ser ut som?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser at hengestol har blitt veldig populært nå, og vurderer sterkt å skaffe meg en selv. De er jo veldig dyre da, bare Europris som har en innenfor hva jeg syns er akseptabel pris å bruke på én stol. Jeg lurer i den forbindelse på om det er noen som har en slik stol og kan fortelle om den virkelig er så god å sitte i som den ser ut? Er det et "must" eller sterkt overdrevet? 

Screenshot_20180528-184754_Chrome.jpg

Anonymkode: db3d7...5ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en huskebenk før, savnet ikke det før jeg hadde prøvd. Men derimot etter!

Det tok tid før jeg kvittet meg med den, fordi den var så behagelig. Ble like overrasket hver gang jeg tok egentid med bok i den, fordi det var så behagelig. 

Vil tro en sånn hengestol har samme effekt som en huskebenk. 

Sitter du mye ute og slapper av, ville jeg gått for en slik. Og så er det nok sånn som meg med flere, du vil ikke savne den før du har prøvet/eiet en! ☺️

Anonymkode: 29282...6a8

Skrevet

Jeg blir bil-/sjøsyk i min hengestol :( Det funker bare for meg å sitte i den hvis jeg har minimum ett ben i bakken, slik at jeg kan holde stolen stille. 

AnonymBruker
Skrevet

Svigerforeldrene mine har en hengestol på hytta, og den blir fort min faste plass når jeg er på besøk der. Jeg synes det er ganske beroligende å sitte inni egget (den er eggeformet) og gynge langsomt. 

Anonymkode: 6bb0a...4b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...