AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #1 Skrevet 28. mai 2018 Har noen gutter på ti år på besøk som raper høylytt.Selv om jeg har sagt flere ganger at sånn gjør dere ikke her. Er høylytte og tar over hele huset.Orker nesten ikke at de er her. Anonymkode: 9d6bf...d94
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #2 Skrevet 28. mai 2018 Ikke ha de på besøk? Anonymkode: e1fcf...adc 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #3 Skrevet 28. mai 2018 Hadde dere orket å ha sånne barn på besøk? Anonymkode: 9d6bf...d94
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #4 Skrevet 28. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hadde dere orket å ha sånne barn på besøk? Anonymkode: 9d6bf...d94 Nei, jeg hadde generelt ikke orket å ha barn på besøk i utgangspunktet. Anonymkode: e1fcf...adc
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #5 Skrevet 28. mai 2018 Det er jo venner av min sønn.. Men merker de er slitsomme å ha på besøk.Det blir ikke ofte for å si det sånn. Anonymkode: 9d6bf...d94
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #6 Skrevet 28. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo venner av min sønn.. Men merker de er slitsomme å ha på besøk.Det blir ikke ofte for å si det sånn. Anonymkode: 9d6bf...d94 Hvordan skulle jeg vite det når du ikke skriver det? Når du selv har barn og de har besøk blir det jo noe helt annet. Anonymkode: e1fcf...adc 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #7 Skrevet 28. mai 2018 Barn på besøk skal følge reglene i det huset. Dersom ikke det gjøres etter en advarsel med beskjed om konsekvensen, da bærer det ut. De får ta det med ro, innestemme inne osv. Klare regler, med klare konsekvenser som MÅ håndheves! Anonymkode: 95bc5...5be 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #8 Skrevet 28. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Har noen gutter på ti år på besøk som raper høylytt.Selv om jeg har sagt flere ganger at sånn gjør dere ikke her. Er høylytte og tar over hele huset.Orker nesten ikke at de er her. Anonymkode: 9d6bf...d94 Du må kaste dem ut, ellers lærer du sønnen din at det ikke får noen konsekvenser å blåse i hva du sier. Anonymkode: 86d79...a4a 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #9 Skrevet 28. mai 2018 Hvordan reagerer dem når du sier at vi ikke raper ved bordet i dette huset? Og er de flere på besøk på en gang? Når de blir mange (tre og over) så blir de plutselig veldig "morsomme". Da drar de hverandre opp og prøver å overgå hverandre på dumme ting. Men det er fortsatt ikke akseptabelt ved matbordet. Anonymkode: ef355...90a 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2018 #10 Skrevet 28. mai 2018 Jeg synes de høres ut som helt normale tiåringer jeg for å være ærlig. De skal tøffe seg og være kule. Anonymkode: bc9e0...8fa 2
Millimani Skrevet 29. mai 2018 #11 Skrevet 29. mai 2018 On 5/28/2018 at 6:04 PM, AnonymBruker said: Har noen gutter på ti år på besøk som raper høylytt.Selv om jeg har sagt flere ganger at sånn gjør dere ikke her. Er høylytte og tar over hele huset.Orker nesten ikke at de er her. Anonymkode: 9d6bf...d94 Bare fortsett å være "streng og myndig". De vet at du er en voksen i huset, og at det er de voksne som setter grenser. I alle fall burde de vite det. Du skriver ikke hvor mange gutter det er, bare at det er "noen". Kanskje også, over en liten periode, sette et maks antall venner som kan være på besøk om gangen - og fortelle dem at ting kan gå tilbake til normalen igjen hvis du ser at de oppfører seg bedre. Men at når normalen kommer igjen så skal de ikke begynne å skeie ut på nytt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå